İlişki yapınca sizi unutan arkadaşlarınız oldu mu?

alintii
alintii

selaaam. ay şu durumu çok yaşadım ya ahshahshs. bazen nadiren ben de yapıyordum ama unutma gibi değil de daha az görüşme gibi. e insan sevgilisi olunca daha çok onunla vakit geçiriyor ve öyle istiyor. yani en azından ben öyle istiyorum ahshahsh. 24 saat görsem bıkmam modunda oluyorum maalesef. ilişki yapınca arkadaşlarını unutmak da ne kadar normal bilmiyorum ama biraz tolerans gösterilebilir bence. çünkü aşk yaaani kocaman bir şey 💖🌸✨🧚🏻🪽

İlişki yapınca sizi unutan arkadaşlarınız oldu mu?
Cevapla