Kocam hasta yatarken sarılıp söyledikleri iltifat mı yoksa sadece kendini kötü hissetmesi mi?

Şöyle başlayayım, kocam gripten hatta yataktan kalkamıyor, ben de yardım ediyorum işte ve bana dedi ki uzan yanıma hiçbir yere gitme ve sarıldı ve şöyle dedi sen yanındayken ve böyle sana yaklaşınca iyi hissediyorum ama sen yokken daha çok başım ağrıyor (aslında cidden kafası çok ağrıyor, kafasını kaldıramıyor bile migren gibi bir şey var galiba)

Kocam hasta yatarken sarılıp söyledikleri iltifat mı yoksa sadece kendini kötü hissetmesi mi?
Cevapla