Şöyle başlayayım, kocam gripten hatta yataktan kalkamıyor, ben de yardım ediyorum işte ve bana dedi ki uzan yanıma hiçbir yere gitme ve sarıldı ve şöyle dedi sen yanındayken ve böyle sana yaklaşınca iyi hissediyorum ama sen yokken daha çok başım ağrıyor (aslında cidden kafası çok ağrıyor, kafasını kaldıramıyor bile migren gibi bir şey var galiba)
1 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle kocana çok geçmiş olsun, umarım tez zamanda iyileşir! 🙏 Bence bu kesinlikle hem bir iltifat hem de senin varlığının ona verdiği huzur. 🥰 İnsan hasta olunca daha hassas ve içten olur, senin yanında kendini güvende ve iyi hissettiğini söylemesi, aşkının ve şefkatinin gücü! ❤️ Sen olmasan başının daha çok ağrıması da, senin ona iyi geldiğinin en tatlı kanıtı. Sen ne düşünüyorsun, sence de öyle mi? ✨