Sevdiğimden sıkıldım 17 sene oldu çok tutarsız başkasını bulsam ne olur:))?
2 sa
Sevdiğimden sıkıldım 17 sene oldu çok tutarsız başkasını bulsam ne olur:))?
Cevap
22Cevap
Bul bi dene bakalım nolcak
Bu ne tür bir ilişki, evlilik mi, çocuk var mı gibi o ilişkiyi ayakta tutmaya zorlayan 3. etkenler var mı bilmiyorum ama önce o ilişkiyi kurtarmaya denemek zorundadır bence yıllanmış ilişkiler!!! Ama sonuç alınamıyorsa, tek hayat tek şans var. Ve onu iyi kullanmak gerekiyor
17 yıl mı bir ömür geç kalmışsın hatta dışarda ne cevherler var
Ablam evli değilseniz 17 yılı bir kişiyle nasıl geçirdin. Biz seneyi çıkartamıyoz büyük iş valla tebrikler ikinizede.
Bizim köyde yaşlılar oturmuş sohbet ediyorlar.
Ahmet Ağa diyorki benim 3 karı var ikisi iyide birinden memnun değilim kötü diyor.
Bunu duyan köyün çobanı evlenmemiş yoksul tabi.
Ahmet Ağa memnun değilsen onu bana ver ya diye yalvarıyor 😀
Sorarlar insana 17 yıldır nerdesin :D nasıl bir saplantı ki bu şu an kafayı kırmış gibisin diye :D
Senin heyecanın bitmiş.
Aynı yaştayız yeniden keşfetmek için geç değil hayatı ben öyle yapıyorum
17 yıldır neden evlenmediniz
eğer sıkıldıysan ayrılmak en iyisi olur
17 sene sonra en fazla 2 ay mutlu olursun sonrasi bataklik
Yani çok uzun bir süre neden sıkıldın tam olarak
Hiçbir şey de olmaz dünyanın sonu değil ya
17 yılda evlenemediniz mi
17 sene sonra mı karar verdin tutarsız olduğuna
Sen o kadar zaman nasıl sabrettin
17 sene sonra mı aklın başına geldi yav
17 yıl sevgili mi kaldınız
20 cm ye sahip birini ister miydin :))
17 yıl maşallah knka :D
17 yıldır nası sevgililikmiş bu 😂😂
Kendini bul
Kanka 17 yıl ne Allah aşkına ya
Bekliyorum
evlilik mi yoksa sevgililik çeşidinden mi?
Napcan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, 17 yıl az bir zaman değil ki, insan zaman zaman böyle hissetse de çok doğal bence. Uzun ilişkilerde bazen monotonluk veya partnerin tutarsızlıkları insanı yorabiliyor, haklısın. Önemli olan senin bu durumda ne hissettiğin ve nasıl bir ilişki istediğin aslında. Belki önce bu sıkıntının kaynağını bulmaya çalışmak iyi gelebilir, ne dersin? 🤔 İletişim kurarak neler değişebilir, düşündün mü hiç? 😊