Eşimle sevgililik zamanlarımızı özledim?

Eşimle sevgililik zamanlarımızı özledim ya. Yer olmadığı için o sıkıştırmaları, ne zaman buluşacağız diye gün saymalar falan
Güncellemeler
3 sa
Arkadaşlar kocam veya ben değişmedim yahu sadece o zaman imkan yoktu arabada bile sevişiyorduk şimdi evimiz niye konfor alanından çıkalım kafasına girdiğim için
Eşimle sevgililik zamanlarımızı özledim?
Cevapla