Aynı şehirde 1.5 yıl süren sanal ilişkimi manipülasyon yüzünden engelledim, engeli kalıcı yapıp tamamen bitirmeli miyim?

Merhaba arkadaşlar, akıl danışmak istediğim bir konu var. İstanbul içinde, 1,5 senelik bir sanal ilişkim vardı ama hiç buluşamadık. Ben Ataşehir’deydim, o Kartal’daydı. Arada aslında 30 km gibi bir mesafe vardı, yani ikimiz de aynı şehirde olsak da bir nevi uzak mesafe gibiydi.
​Biz bu kızla günde abartısız 7-8 saat konuşuyorduk. Sadece vedalaşmamız, "baybay" dememiz bile 8-10 dakika sürüyordu; o derece yoğun ve bağımlılık gibi bir şeydi. Ama zamanla şunu fark ettim: Bu ilişki beni sürekli strese sokuyor, sürekli kavga ediyoruz. İşin içine küfürler, ağır manipülasyonlar girmeye başladı.
​En sonunda canıma tak etti ve her yerden engelledim. Engellediğim an üstümden devasa bir yük kalktı, inanılmaz bir rahatlama geldi.
​Sizce bu engeli asla kaldırmayıp tamamen hayatımdan çıkarmalı mıyım, yoksa 1,5 yılın hatrına bir şans daha vermeli miyim? Benim gibi aynı şehirde sanal bağımlılık yaşayıp kurtulan var mı, ne yapmalıyım?

Aynı şehirde 1.5 yıl süren sanal ilişkimi manipülasyon yüzünden engelledim, engeli kalıcı yapıp tamamen bitirmeli miyim?
Cevapla