5 yıl süren uzaktan ilişkimde aldatıldım iki sene geçti hayatıma girmek isteyen kim varsa hepsi başka şehirde oluyor?

Misal birisi diyor ki bir tanıdık var seni beğenmiş ama şu şehirde işte sosyal medyadan yazanlar oluyor diyorum ki hayır olmaz ben gelirim buluşmaya anlaşırsak neden olmasın bulunduğun şehirde bağlantım var zaten diyor ama ben zamanında bunu yaşadım ayda bir kere gelmeyle falan ilişki berbat hal alıyor bağımlılıktan bırakamıyorsun ve sonu yakınında ki en basit bir kadına tercih edilmek oluyor bu döngüden nasıl çıkabilirim resmen çevrem de insan kalmamış gibi ful uzaktan

Güncellemeler
1 yıl
Eski ilişkim hakkında yorum yapmayalım o konuda pişmanlıklarım çok derin ve hassasım.
5 yıl süren uzaktan ilişkimde aldatıldım iki sene geçti hayatıma girmek isteyen kim varsa hepsi başka şehirde oluyor?
Cevapla