Sevgilim başka şehre taşınmak için beni terketti. Arar mı sizce yoksa bitti mi?

her şey iyiydi 2 aydir çıkıyoruz. Niyetimiz ciddiydi evlilik düşünüyorduk. Ankara 'ya ablasini ziyarete gitti ve gelince de bana istambuldan taşınacağini söyledi. Istanbulun kalabaliği, stresi, trafiği, iş yoğunluğundan bunalmiş. Bir de onun burada hiç akrabasi yok. Onun kardeşleri hep Ankara 'da. Neyse ben de Istanbuldan taşinamayacağimi söyledim. Kariyerim gereği İstanbul'da kalmam gerekiyor, benim kardeşlerim de İstanbul'da, ve istanbulu seviyorum.

Neyse anlaşamadik ve tartiştık. Gelirsen gelirsin yoksa ayriliriz dedi ve konuşmayı bitirdi. Bir daha da yazmadı aramadı. 4 gün oldu. Sizce artık aramaz mı? Bitti mi?

Sevgilim başka şehre taşınmak için beni terketti. Arar mı sizce yoksa bitti mi?
Cevapla