Artık İstanbul'da yaşamak istemiyormuş. Kalabalıği, iş yoğunluğu, stresi, hayat pahalılığı onu bezdirmiş. Zaten burada kimsesi yok. Kardeşleri Ankara 'da yaşıyor. Ben de ıstanbuldan başka yerde yaşayamam. Kariyerim gereği burada yaşamam lazim, ayrica kardeşlerim akrabalarım buradalar. Istanbulu seviyorum başka yerde yasayamam.
Bunu belirttim o da gideceğim dedi. Ya benle beraber şehir değiştiririz ya da ayriliriz dedi. Tartıştık 4 gündür yazmiyor.
Napicam? Onu çok seviyorum ama gidemem. O da aramiyor 4 gündür. Ben de arayamıyorum çünkü önceki tüm tartışmalarda hep ben aradım hep ben alttan aldım. Bu sefer onun adım atması lazim ama atmiyor. Sizce artık aramaz mı? Bitti mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer