Sevgilim şehir değiştirmek için beni terk etti. Tekrar arar mı?

Artık İstanbul'da yaşamak istemiyormuş. Kalabalıği, iş yoğunluğu, stresi, hayat pahalılığı onu bezdirmiş. Zaten burada kimsesi yok. Kardeşleri Ankara 'da yaşıyor. Ben de ıstanbuldan başka yerde yaşayamam. Kariyerim gereği burada yaşamam lazim, ayrica kardeşlerim akrabalarım buradalar. Istanbulu seviyorum başka yerde yasayamam.

Bunu belirttim o da gideceğim dedi. Ya benle beraber şehir değiştiririz ya da ayriliriz dedi. Tartıştık 4 gündür yazmiyor.

Napicam? Onu çok seviyorum ama gidemem. O da aramiyor 4 gündür. Ben de arayamıyorum çünkü önceki tüm tartışmalarda hep ben aradım hep ben alttan aldım. Bu sefer onun adım atması lazim ama atmiyor. Sizce artık aramaz mı? Bitti mi?

Sevgilim şehir değiştirmek için beni terk etti. Tekrar arar mı?
Cevapla