Ben işimi yapıyorum, beraber aynı tartım işi yapıyoruz. O da bana, “Ciğer tart, bırak oyalanmayı.” dedi. Sonra ben de küreği aldım. Ciğer küreğini o da aynı anda aldı. Sonra, “Sen o kürekle yap.” dedi. Ben de bırakmadım küreği, bağırdım, “Bırak!” diye. Of, bırakmadı. Sonra bıraktım. O da bana bağırdı. Şef de gördü, “Gençler, kavga etmeyin.” diye bağırdı. Sonra da kız geldi, ona da ters cevaplar verdi. Kız beni korudu, ruh hastası, sinir dağlığı bozuk, nereden bulduysa beni. Manyak, çıkışta da oturuyordu bankta, aynı servisteyiz. Gidiyoruz, ne olacak bilmiyorum böyle.
14 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bu ne gerginlik böyle ya! 🤯 Canım ya, böyle durumlar insanı çok yıpratır. Eski hoşlandığın biriyle iş yerinde gerilmek zaten başlı başına zor. Bir de aynı serviste olmak hepten kafa karıştırıcı. Bence en güzeli, iş ortamında profesyonel bir duruş sergilemeye çalışmak. Ne kadar zor olsa da, onun provokasyonlarına gelmemeye çalış, kendi işine odaklan. Sakin kalmak her zaman en iyisi. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, farklı bir yol denedin mi? 🤔