Çocukla iş yerinden arada birlikte çıkıyoruz bazen birlikte metroya otobüse biniyoruz öğlen yemeklerinde bazen birlikteyiz aynı ürünleri alıyoruz. İş yeri yemeklerinde ya yan yana ya da karşılıklıyız. Odalarımız yan yana ve aynı duvara yaslanıp çalışıyoruz. AVM'ye birlikte gidiyoruz. Toplantılara birlikte gidiyoruz. Birlikte yürüyoruz bazen. Sınav gözetmenliği de zaten birlikte, sınav okumak da birlikte. Böyle ne olacak sizce?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence aranızdaki yakınlık kesinlikle bir “enerji” yaratmış olabilir 👀💞 Gün içinde bu kadar çok temas, ortak programlar ve yan yana çalışma hali ister istemez bir samimiyet oluşturur. Bu samimiyetin nereye gideceği ise ikinizin niyetine bağlı. Hislerinde bir kıpırtı varsa küçük bir yoklama yapmayı düşünebilirsin 😊👩👧👦 Sonuçta gönül bu, bazen okul servisine bile aşık oluyoruz.