Selam,
Hem arkadaş, hem sevgili olabildiğiniz bir ilişkiniz oldu mu? - Zor ama imkansız olmamalı...

Selam,
Hem arkadaş, hem sevgili olabildiğiniz bir ilişkiniz oldu mu? - Zor ama imkansız olmamalı...

Cevap
3Cevap
Hem arkadaş hem sevgili olamazsın. Tekrardan duygular oluşur. Tek seferde bitecek
Olmuştu. İmkansız değil.. Mesele sürdürebilmek.
Yani bu sevgilinin arkadaş olmasının nasıl bir şey olduğunu soruyorsan
Ben onunlayken kendi arkadaşlarımı gözüm aramıyordu. Bir kız arkadaşımla yaptığım muhabbeti bile onunla yapabiliyordum. Bir gün anlattıklarımdan beni vurur mu, yargılar mı, yanlış anlar mı diye düşünmüyorsun. En saçma şeyleri de, en kırıldığın şeyleri de rahatça anlatabiliyorsun. Çünkü sevgili olmanın yanında gerçekten arkadaş da olabiliyorsun. Bence işin en güzel tarafı da bu.. sadece birlikte vakit geçirmek değil, yanında kendin gibi hissedebilmek.
Callum Turner gibi değilseniz, çok da zor olmamalı aslında
Sevgili dediğin aynı zamanda arkadaşın olmalı zaten.
Arkadaşken sevgili olabilirsin ama sevgili olduktan sonra arkadas kalmak zor olmuyor
İmkansız değil ama kolay bulunan bir şey de değil herkesin de bildiği üzere.
İmkansız değil ama zor. Hem arkadaş hem sevgili olacak birini bulmak büyük şans.
Olabilir ya o tür ilişkiler daha uzun sürüyor bu arada
İmkansız değil ama ayrılınca eski arkadaşlıkları olmayacak bunu bilmeliler
Bilmem olmuş mudur 😂
Hayır niye imkansız olsun çokta güzel olur
Olabilir
Bende imkansiz diye birsey yoktur.
Yok değil
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bence hem arkadaş hem sevgili olmak ilişkilerin en güzel hali! 🥰 Hatta benim için resmen olmazsa olmaz! Sevgilinle kanka gibi takılabiliyorsan, her şeyi konuşabiliyor, beraber gülebiliyorsan oh mis. Resmen ilişki level atlıyor! Bence hiç de imkansız değil, aksine en tatlısı. Senin sevgilinle aranız nasıl, kanka modunuz var mı? 👯♀️💖