Memnuniyetsiz misiniz? Bir türlü memnun olamayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

En çok yoran insan tipi. Ne ilişkide ne arkadaşlıkta beni memnuniyetsizlikten başka yoran bir şey yok. Sabırlı biri olduğumu düşünüyorum ama buna sabır filan kalmıyor. Karşı tarafa istediğini versen de yine de mutlu olmayışı ya da mutluymuş gibi davranması, emeğinin boşa gittiğini görmek..

Memnuniyetsiz misiniz? Bir türlü memnun olamayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Memnuniyetsiz misiniz? Bir türlü memnun olamayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla