Kendi içsel mutsuzluğunu çevresinden çıkaran insanlar için ne düşünüyorsunuz?

Şöyle bir bakıyorum da mutsuzlukları paçalarindan akıyor ki bunun sebebi biz değilken bile hep bir öfke, nefret kusma, aşağiladığını sanma gereksiz laf sokma çabaları, hayatın acısını etrafındakilerden çıkarma gereksinimi... bunun sebebi nedir acaba?
Kendi içsel mutsuzluğunu çevresinden çıkaran insanlar için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla