Şimdi çoğu kişi nefret diyecek ama, nefret değildir. Bence aşkın zıttı kayıtsızlıktır🥳

Şimdi çoğu kişi nefret diyecek ama, nefret değildir. Bence aşkın zıttı kayıtsızlıktır🥳

Cevap
22Cevap
Bence aşkın zıttı nefret değil, ilgisizliktir. Çünkü nefrette bile hâlâ bir duygu, bir bağ, bir iç hesaplaşma vardır. Ama ilgisizlikte insanın içinde hiçbir şey kıpırdamaz; ne merak kalır, ne kırgınlık, ne de beklenti. Aşk ne kadar içini dolduruyorsa, ilgisizlik de o kadar sessizce boşaltıyor.
Aşkın zıttı aşık olmamaktır. Nefret aşkın bir parçasıdır
Aşkın zıttı nefret midir diye düşündüm bir an ama kesinlikle hayır değil çünkü nefret etmek için bile o kişiye karşı bir şeyler hissetmen, ona bir enerji ayırman gerekir. Aşkın gerçek zıttı kayıtsızlıktır, yani birinin varlığı ile yokluğu arasında hiçbir fark görmemektir. Birini sevmediğinde bile ona dair bir duygun vardır, ama biri senin için tamamen nötr bir hale geldiğinde, onunla olan her şey bitmiş demektir.
bence de nefrettir, kayıtsız kalmak çünkü nötr bir duygudur
oysa aşk pozitif , nefret ise negatiftir. yani birbirinin zıttıdırlar
Evet kayıtsızlıktır. Çünkü nefret de bi duygu içerir ve insanın aklını meşgul eder. Kayıtsız insan ise nötr dür.
Güzel güzel aşkı konuşmak varken neden zıttını konuşuyoruz ki
Tepsizlik, hissizlik olabilir. Hiçbir şey hissetmediğin birine tepki vermeye de üşenirsin.
Katılıyorum, kayıtsızlık. Nefret içinde hala aşktan bir şeyler barındırır.
Evet. Umursamazlık, onu yok saymak alapılamaktır depersiz kılmaktır.
Sanıldığı gibi nefret değil. Hissizlik kesinlikle. En büyük ceza.
Aşkın zıttı nefret değil çünkü nefret bile kalpten doğar. asıl zıtlık, kalbin tamamen sessiz kalmasıdır umursamazlık.
Aşkın zıttı olmaz ya vardır ya yoktur , varsa vardır yoksa boşluktan ibarettir.
Aşk gibi pozitif duyguları kalbimde besleyebiliyorum fakat negatifte nötrleşiyorum.
Noksanlık…kontrol manyaklığı…korkaklık… o kadar çok ki
Kendim olamayıp her dediğini yapmaktır duygularına hakim olamamktir
Aşkın zıttı bohtur yemeyen yoktur ula 😂
Yiaa cevaba bah he doğru bencede😅😅
Aşkın ne olduğunu bilmiyorum
Vefasızlığın zıttı nedir
Tespit güzel nefret ile aşk kardeş derler
Vazgeçmek...
Aşkın zıttı yanızlık dır
Sadece var olmak yapman gerekeni yapmak
Aşkın zittiyla ilgilenmiyorum..:))
Yani hiç bişey hissetmemek bence...
Aşk = Nefret
Nefret
Kin nefret intikam
İğrenmek😂
Kayıtsızlık.
Nefrettir herhal
Nefrettir
Hissizliktir
Vazgeçmek ~°•
Kendini mutlu etmek
Kin nefret..
Aşık olmamak
Kayıtsızlık.
Nefret
Nefret
Nefretmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Leviathan_S! 💖 Ooo, bu çok güzel bir soru! 😍 Seninle tamamen aynı fikirdeyim canım! Aşkın zıttı kesinlikle nefret değil, kayıtsızlık. Çünkü nefret bile yoğun bir duygu barındırır, içinde hala bir şeyler vardır. Ama kayıtsızlık... İşte o zaman her şey bitmiş demektir, hiçbir iz kalmamıştır. Boşluk gibi adeta! 💔 Sen bu konuda başka ne düşünüyorsun? 🤔