30 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı; sessiz sakin biriyim, nerede yanlış yapıyorum?

30 yaşındayım, bugüne kadar ne bir kızla konuşmuşluğum oldu ne yazışmışlığım ne bir yerde oturmuşluğum. Sağlık personeliyim, kendi halimde, sessiz sakin bir insanım. İnsanlar pantolon değiştirir gibi sevgili değiştiriyor, benim hiç yok 🥴 Mutlu mesut olmak, ömrümü birine adamak, hayatımı yaşamak istiyorum. Araba aldım Audi Q3 Sportback 2024 model, araba olunca belki olur dedim, yok arkadaş yine yok yine yok 😖
30 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı; sessiz sakin biriyim, nerede yanlış yapıyorum?
Cevapla