23 yaşındayım hala hayatımda biri yok neyi yanlış yapıyorum?

Ya hayatın akışına birakiyorum kendimi zaten bir arayış içinde değilim fakat bazen bu durum çok ilginç geliyor. Şu dönemde herkes internet üzerinden bir şeyler yaşıyor bir şeylere basliyor acaba geri kafalı mi kaldim diye düşünüyorum
23 yaşındayım hala hayatımda biri yok neyi yanlış yapıyorum?
Cevapla