İlişkide 8 yaş nasıl?

31 yaşındayım. Sevgilim 39 yaşında. Ama seneye 40. Andropoza 5-6 yıla gireceğini tahmin ediyorum. Bu beni korkutuyor. Acaba en azından 35 falan olsaydı, biraz daha mı benim için kolay olurdu diye düşünüyorum 🥲 yani düşündüğüm şey yaştan ziyade vücut hormon yapısı ve değişikliği

İlişkide 8 yaş nasıl?
Cevapla