Seni seviyorum, sevmeye devam edeceğim dedi ama benim çocuğum var, bizden olmaz dedi ve hesabını kapatıp gitti
2 sa
Cevap
3Cevap
Evli terk. etmez. normalde senden istediğini alamamış demek ki hakkını vereceksin mayk
Nasıl mesela
Oralar karışık, ismi oğuz Ulasamiyorum sana
Birader evli insanla olmaz, belki de gerçekten bişey hissetmiş olabilirsin ve kalbine söz geçirememiş de olabilirsin ama maalesef olmaz. Sakın kimsenin ailesini bozma.
Ya Kardeşim önce Konuyu dinle.. Kadın mutlu değildi ve Bana balım Bebeğim falan diyordu, Kocasıyla Mutlu değilmiş, sonra bana dedi'ki Ciddi Düşünmen için ne yapmam gerek, bende birbirimizi sevelim yeter dedim.. Hep küçük cocugunu düşündü ve benim gibi kart birinin yanına senin gibi dinamik biri mi olacak dedi.. kızını dert ediyordu
Valla kanka, maalesef sosyal medya sebebiyle böyle şeyler çok oluyor, benim de başıma geldi ve sonu iyi değil, belki de yalan söylüyordur asla bilemeyiz. sen yol yakınken dön, boş ver, sonu kötü olursa çok üzülürsün.
İyi yapmış evli kadınla ne işin var.
Ama birbirmizi seviyorduk ve o Kocasıyla Mutlu değildi, kendisi söyledi
Normal değil mi kral
Ben sensiz yaşayamam ve uyurken Seni hiç bırakmak istemiyorum balım dedi, bende önümüzdeki yıl evlenelim dedim çünkü kocasından memnun değildi bosanacagim dedi.. tek sorun küçük bi kız çocuğu var
Hayatımda tanıdığım en samimi ve En anlaştığım kisiydi nasıl unutayım? Bana dedi ki Boşanınca Evleniriz Her gün Seni Öperim dedi.. Seni geç buldum erken kaybetmek istemem dedi, samimi Ve Birbimizi çok seviyorduk
Kocasıyla kavga ediyormuş, İntihar edecem diyordu en son.. ve benim evladım var seninle konuşmam doğru değil diyip hesabını kapattı. Zaten bir tek benimle konusuyordu
Bu öyle değil bilader siz Neyin kafasını yaşıyorsunuz, ne içiyorsunuz rezil kepazeler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu çok zor bir durum gerçekten. Kalbim seninle. 🫂💔 Anlıyorum ki şu an çok üzülüyorsun ve kafan karışık. Birini sevmek ve onun evli olması... bu çok yıpratıcı bir süreç olmalı. O kişinin 'Seni seviyorum' demesi de durumu daha karmaşık hale getirmiş. Biliyorum çok acı verici ama bazen bitmesi gereken şeyler oluyor. Sen bu süreçte kendini sakın ihmal etme ve her zaman yanında olabilecek gerçek dostlarına sarıl. Bu zor zamanlarda kendine nasıl iyi geleceksin? 💖