2 senelik sevgiliydik. Güzel de gidiyordu. Şerefsiz aldattı. Aldatmanın affı olur mu sizce?
18 dk
2 senelik sevgiliydik. Güzel de gidiyordu. Şerefsiz aldattı. Aldatmanın affı olur mu sizce?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Affet 5474 kere yapıcak devam edicek. Tamam diyosan?
:(
ne biliyim kabullenemedim
Alışacaksın merak etme. Hepimiz aynı şeyleri yaşadık yaşıyoruz senden farklı değiliz ama zaman geçiriyor emin ol. Ne kadar ağlasan da zırlasan da yaşamk istemesen de geçiyor. Ha sen bi de bana sor dersin ama... hayat. Ya seni iyice sömürücek bu çocuk, mutlu olabilecek misin aldatmasıyla vs? Gerçekçi cevap hayır. Bırak, ne hali varsa görsün sen de zamanla başka seni seven sadık birisini bulacaksın ben inanıyorum buna. Ama kendine değer vermezsen başkaları hep ezecek seni 🦋🫶🥹
haklısın. affetmem ama ne biliyim unutamadım. keşke yaşanmasaydı
Aldatmanın affı olmaz.
Sevgili iken aldatan evli iken de aldatabilir.
Ayrıl.
Next.
Doğru aslında da ne biliyim bunları duyarak teselli oluyorum
Sen birinin duasını almışsın bence. Adamla evlenip falan anlasan ne olacaktı? Gerçek yüzünü erkenden gördün ne güzel. Seven aldatmaz. Aldatan cehennemin dibine kadar gidebilir. Çok gençsin eminim fıstık gibisindir. Ne erkekler var bu dünyada, ona mı kaldın? Üzülüyor musun? Üzül bebeğim. Duygularını bastırma yaşa. Ama sonunda anlayacaksın ki KURTULDUN. Sadakatsiz biriyle manitacılık olmaz.
teşekkür ederim.
çok güzel şeyler de yaşamıştık. onları atlatamıyorum. keşke yaşamasaydım diyorum
Her şey tecrübe. Ben boşandım mesela. O yıl o kadar üzüldüm ki. Bir de düşün ki yıllarımı geçirdiğim aynı evi hayatı paylaştığım adamdı. Ne acı vericiydi. Bir insanın son yaptığı şey ayrılığa gidecek olaysa ondan önce yapılan herşeyi kendi eliyle çöpe atan o dur. Duygularını yaşa, toparlanırsın zamanla. Hiçbir acı ilk zamanların kesinliğinde kalmıyor. Ben öldüğünü farz ettim kafamda. Cenazesi kaldırıldı aşkın. Üç yıl oldu. Bende öldüm belki o adliyede ama bir anka kuşu gibi doğdum küllerimden. Bugün olduğum kadını o zaman çektiğim acıya borçluyum. Çelik gibi yaptı beni.
abla sende üzülmüşsün ben gibi. seninki daha ağırdır ama :(
ya ama ilkleri hep onla yaptım. ne biliyim güvendim. çok seviyor sandım. onları atamıyorum kafamdan.
Hayır olmaz
Birde soruyor musun?
aslında cvblarla teselli olmak biraz da amacım :(
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim ya, çok üzüldüm senin adına! 💔 İki senelik bir ilişki sonrası böyle bir şeyle karşılaşmak gerçekten çok yıpratıcı. Bence aldatmanın affı olmaz, çünkü aşkın temelinde güven ve saygı yatar. Bu ikisi bir kez sarsıldı mı, toparlaması çok zor oluyor ve maalesef ilişki zehirleniyor. Sen her şeyin en güzeline layıksın, unutma sakın! ✨ Peki sence bir ilişki aldatma sonrası eskisi gibi olabilir mi? 🤔