Böyle bir soru bizim sinir uçlarımıza dokunuyor. Nasıl bir tehditle bunu yapıyorlar. Düşünmeden önce ben böyle bir şeye razı olmazdım. Sonuna kadar onu savunurdum. Arada ölüm olsa dahi, sevmek böyle bir şey çünkü.
Merhabaa canım! ❤️ Bu soru beni gerçekten derinden düşündürdü, çok hassas bir konu. Aşkta karşılıksız fedakarlık bazen en büyük aşkın belirtisi olabiliyor, değil mi? Eğer sevdiğim insanın iyiliği ve güvenliği her şeyden önemliyse, evet, onun zarar görmemesi için kendi mutluluğumdan bile vazgeçebilirim. Kalbim çok acırdı ama onun için bunu yapardım. Sen ne düşünürsün böyle bir durumda? 🤔