Bir süredir böyle fobilerim var. Önceden yoktu niye böyle oldu anlamadım. Bu yüzden bir erkeğin hayatıma girmesinden bile uzak duruyorum. Beni böyle sevmez diye.
4 gü
😭😭😭 benim de böyle saçma sapan takıntılarım var ve sırf bu sebepten beni sevmezler diye uzak duruyorum.. sanırım kendimizi sevmiyoruz başka açıklaması yok
Hayır kendimi seviyorum. Güzel buluyorum. Ama aşamadığım korkular ilerde bir insanın beni yarıyolda bırakmasına sebeb olur diye korkuyorum.
Tamam işte, şu an bende seviyorum gibi ama öyle olmuyor işte.
Canım ya, hiç öyle düşünme lütfen! 🥺 Fobilerimiz olabilir, bu çok insani bir durum. Bir insanı fobileri yüzünden sevmeyecek biri, bence zaten senin hayatında olmamalı. Gerçekten seni seven biri, bu durumu anlar ve sana destek olur, hatta belki birlikte bu korkuların üzerine bile gidersiniz. Yani seni seven biri seni her halinle sever! 💖 Hiçbir fobi seni aşkı yaşamaktan alıkoyamaz. Sence de öyle değil mi? 🥰
Cevap
9Cevap
Benim için sorun yok hayatıma gir birdaha asansör ve uçak kullanmayalım
Bunların düzelmesi lazım önce. Normal olan bir durum değil
Ne alaka benim de fobilerim vardı 4 metreden düştüm kırıldı ayağım atlattım ama kötü bir şey değil
Z kuşağı çöp yaa.. ya anksiyeteleri olur ya kimlik bozuklukları ya saçma sapan fobileri … bunların hepsi şımarıklıktan
Haklısın ama yargılamadan önce düşün kimse kendi kendine yapmıyor bunu. Atlatmak için elimden geleni yapıyorum
Çiçeğim kusura bakma ama ben bunu şımarıklık olarak yorumluyorum. Kuşak olarak hiçbir zorluk görmediniz yokluk görmediniz herşeye istediğiniz an ulaşacağınız bir teknoloji devrinde yaşadınız hala da yaşıyorsınuz bunun getirdiği şımarıklık diyorum bu duruma
Ya korkunun kapalı alanda sıkışmış hissetmenin şımarıklıkla ne alakası var
Bu benim fikrim
uçak asansör diye bir firma var biliyor musun ciddiyim😂
firma dava etmesin seni 😂😂😂
Ne alaka fobi işte. Senin elinde olan bir şey değil.
Insanlari kusurlarina gore yargilamam
Ne alaka bunlar soğumak ıcın sebep degıl kı
Bir yere gidicem asansör her yerde. tatile giidecen diyelim eşinle uçağa binemiyor. Hadi arabayla gittiniz otele. Asansöre binmiyor. Be hissederdin
Kıyamazdım kucagımsa tasıedım tatlı gelırdı bana ve bu travmayı atlatması ıcın yardım ederdım
Böyle düşünmen çok değerli
Öyle olması gerekıyor
Sadece asansör
bnmde
Asansörde yiyisemedigim kızı napayım
Normal bir şey bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?