Niye falan demeyin her şey gibi o da bir gün bitiyor, isteyen sevecek illaki bir şey buluyor, bir bakışı belki tebessümü ya da en basitinden ilgisi ama ben bunları sırayla bitirdim zaten, geriye pek bir şey kalmadı...
2 gü
Cevap
11Cevap
İlişkinin yakıtı bir yerde biter zaten hep öyledir. Mühim olan o yakıt bitince de devam edebilmek o da aşk meşkle olmaz elbette. Ama zorlama ilişki de olmaz. Bittiyse bitmiştir. Uygun bir üslup ile izah et. Fakat ne yaparsan yap bunu anlatmanın kolay bir yolu yok.
Evet kesinlikle öyle aşkın bittiği yerde saygıyla sevgiyle devam ettim onlar bitti sevecek ufak bir şey buldum çabaladım gerçekten ama olmuyor 😔 ona eskisi gibi bakamıyorum herseyi zorla yapıyorum kırmadan üzmeden ayrılmak istiyorum
Sen elinden geleni yapmışsın saygı duydum. her şey gönlünce olsun🙏
Teşekkür ederim umarım
Bitmesinin sebebi olur. Tavırlar davranışlar. Ama bitmiş yani konuşmanın anlamı yok. Kaç yıllık evlisiniz çocuk falan var mı
Üzücü bir durum alıp karşına sakince konuşmayı dene
Aslında dolaylı olarak söylemeye çalıştım örnek vererek tepkileri pek normal degildi
Kabullenmek aslında
Bunu kabul edebilir mi pek kestiremiyorum sinirli biri yani ne olur ne yapar bilmiyorum şiddet yok tabiki ama zaman zaman psikolojik oluyor
Ailenle konuştun mu
Söyledim ama onlar her ailede olduğu gibi yapma etme kendine gel diyorlar iyi kocan diyorlar ama ben zaten kötü demiyorum ki sevmiyorum diyorum boşanmak için yeterli değil mi
Elbette yeterli ama seni anlamaları gerekiyor arkanda birilerinin oluşu karşındakine çeki düzen verir
'El Alem Ne Der' benimde çoğu kadında olduğu gibi en büyük problemim
Türk toplumun kaderi bu el alem ne der ama bunu aşanlar gerçek mutluluğu yakalayıp aileden her şeyden uzaklaşan insanlar ölüyor maalesef
Soğuk yap soğuk yap soğuk yap sonra de ki bu aşka olan inancim bitti by
Başladım zaten soğuk yapmaya inşallah işe yarar
Al karsina konus yolunu ciz
Sevgiyi bitirdin yani
Boşanmayı düşünüyor musun
direkt oturup yüzüne söylemelisin
Anlayabilecegini sanmıyorum birsy yapiyorsun biri mi var diye imalarda bulunur kesin
o zaman delirmiş taklidi yap be boşanma davası aç
Delirmek için ortam hazırlığı şart birden bire olmaz sanki yavaştan dengesiz hareketlerde bulunmam gerekiyor
eşinin sevmemen için geçerli sebeplerin var mı? sana yaptığı yanlışlar oldu mı?
Evet oldu kimse durduk yere sevmiyorum demez aşırı büyük kavgalarımıza rağmen salmıyor beni Bi doldum tastim yinede yapıştı yakama kendisi de devam ediyor
Cinsellik de mi bitti
Evet bitti benim için tavana bakan cansız manken gibiyim
Ee yani herkes gibi
Teşekkür ederim gerçekten ama olmaz
Eminim öyledir düşünebilirim belki sonra 🙏
Dümdüz söyle
Olmuyor işte
Direk şöyle bosan
Sorunlar mı vardı?
Adama üzüldüm
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kadar zor bir kararı almak ve bunu dile getirmek gerçekten çok yıpratıcıdır biliyorum. Kalbinin sesini dinlemişsin ve bu kararı vermişsin. Eşinle konuşurken, ona hislerini dürüstçe ama nazikçe ifade etmek en doğrusu olacaktır. Sakin bir ortamda, tüm içtenliğinle anlatmak önemli. Bu süreçte kendine de nazik olmayı unutma, olur mu? 💔 Umarım her şey senin için en iyi şekilde yoluna girer. Bu konuda kendine nasıl destek olabilirsin?