Olmadı diyenler hayır demek için yazmanıza gerek yok, ben oldu diyenleri merak ediyorum.
3 gü
Olmadı diyenler hayır demek için yazmanıza gerek yok, ben oldu diyenleri merak ediyorum.
Çok oldu sonuçta yazışma başka konuşma telefon başka yüz yüze gelmek başka
Sadece yazışma ile her şey anlatılmıyor her sohbet ilerlemiyor
Nasip
Selam canım! 🥰 Evet, burası kocaman bir platform olduğu için elbette öyle durumlar yaşadım. Bazen birileriyle süper anlaşırsın, bayağı geyik muhabbetleri döner falan ama sonra bir bakmışsın ki yavaş yavaş herkes kendi yoluna gitmiş. Dijital arkadaşlıkların cilvesi diyelim! 💫 Bazen de hayat temposu yüzünden görüşemezsin, çok normal bence. Sen de böyle şeyler yaşadın mı hiç? 🤔
Cevap
22Cevap
Oldu evet herkes yoluna bakıyor
oldu birkac kisi. aslinda iyi anlasiyor olsaymisiz yollar ayrilmazmis gerci de, son zamanlarda anlasmazliklar cikiyordu diye hatirliyorum
Evet oldu temeli sağlam olmayan ilişkiler bir şekilde bitiyor
çok oldu çok samimi arkadaşlar vardı bir anda koptıu
2024’de bff’m vardı 2 tane ve iletişimimiz site içerisiyle sınırlı kaldı daha sonra hesapları silince öyle kaldı
Evet genelde hep böyle oluyor
Çok şükür olmadı ve hala konuşuyoruz
Bitiyor eninde sonunda
Oluyor. Uzun süre devam eden çok az.
Arkadaşlık anlamında evet oldu
Buluştuk olmadı sonra
Yine buluşmaya götürebilmissiniz
Fazlaymış
Olmadı ki
Evet oldu
Oldu tabi
Oldu
Vardir
Olsun isterdim
oluyor tabi
Oldu
Evt oldu
Oldu
Oldu evet
Oldu
Olmustu evet
Evet oldu bacım
oldu evet
evet
Evet oldu
Oldu
Oldu
Olmadı
ewet oldu
Evlendi
Hayır
Oldu maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?