Sizin de çok samimi arkadaşlarınız birden arayı açtı mı sebepsizce?

Üniversitenin ilk yılından tanıdığım, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen arkadaşlarım, okul bitti şu an ne bir mesaj atıyorlar ne de halimi soruyorlar. Sürekli de ben arayıp soramıyorum onlardan da bekliyorum. şu an mesela 5 kişilik arkadaş grubumdan hepsi hikayelerime anında bakar, fotoğraflarımı görür ancak bir beğeniyi bile çok görürler. Yani instagramda gezmeye zamanın var, arkadaşlığımızın hatrına yazabilirsin. Bir okulda çalışmaya başlamıştım, hayırlı olsun bile yazmaya tenezzül etmediler. Sadece ne kadar maaş aldığımı sordular. Üniversitenin ilk yılından beri çok çok yakındık neden böyle davrandıklarını bilmiyorum. Ha bir de geçenlerde kardeşim gibi gördüğüm arkadaşımdan birisi işine devam ediyor musun diye sormuştu, hakkını yemeyim

Sizin de çok samimi arkadaşlarınız birden arayı açtı mı sebepsizce?
Cevapla