6 yıllık ilişkiyi 2 aylık uzaktan tanıdığı kız için bitiren erkek normal mi, davranışları ne anlama geliyor?

Bir erkek 6 yıllık ilişkisini 2 aylığına uzaktan tanıdığı bir kız için bitirir mi? Diyelim bitirdi ona daha ilgili davranması gerekmez mi?

6 yıllık ilişkiyi 2 aylık uzaktan tanıdığı kız için bitiren erkek normal mi, davranışları ne anlama geliyor?
Cevapla