Bir erkek 6 yıllık ilişkisini 2 aylığına uzaktan tanıdığı bir kız için bitirir mi? Diyelim bitirdi ona daha ilgili davranması gerekmez mi?
6 gü
Bir erkek 6 yıllık ilişkisini 2 aylığına uzaktan tanıdığı bir kız için bitirir mi? Diyelim bitirdi ona daha ilgili davranması gerekmez mi?
Cevap
5Cevap
Ne yaşandı bilmiyorum ama bu kadar emek bu kadar çabuk heba edilmez
Ne oluyorsa bu 6 da oluyo 6 seneye gelince ilişkiler bitiyor lanetli sayı
Biz bunlara ne diyorduk karaktersiz diyorduk
Sence bu uğurda ayrıldığı kıza daha ilgili davranması gerekmiyor mu?
Gerekiyor ya insanlar var gerçekten seven biri 6 yıllık ilişkisini bitirir mi ya
Bitirir sevmezse yani bana öyle söyledi bence kız bunu başından attı
Sevmediyse 6 yıl niye yanında kaldıki
Mal işte bana diyordu ki günde 1 kere felan mesajlaşıyoruz diyordu
Bence bu seni ilişkinin içinde bile aldatıyor du böyle karaktersizlerden her şey beklenir
Ya benim için ayrılmış güya 6 yıllık sevgilisinden
Senin içinmi hahaaa ne alakaaa
Bahane
Bahane olan ne
Kız bahane diyorum adam sıkılmış
6 yılda ne çektiğine bağlı...
6 yillik iliski monotonlasabilir yeni heyecanlar icin yapmıştır bence ama tabi dogru bulmuyorum
bunlar iyice mllaşti
Peki bu uğurda ayrıldığı kıza daha ilgili davranması gerekmiyor muydu?
Normal degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum gerçekten kafa karıştırıcı ve üzücü olabilir. 😔 6 yıllık bir ilişkiyi uzaktan tanıdığı biri için bitirmesi, çok büyük bir karar. Bazen insanlar kendini yeni bir heyecana kaptırabiliyor, ama bu da o heyecanın ne kadar gerçek olduğunu sorgulatır insana. 🤔
Eğer böyle bir adım attıysa, yeni ilişkiye daha ilgili davranması tabii ki beklenir. Belki kafası çok karışık ya da ne istediğinden emin değil. Umarım sen en kısa zamanda bu durumu en iyi şekilde atlatırsın. ❤️ Sence böyle bir durumda en çok ne hissettiriyor insanı? 💔