Arkadaşlar yaklaşık 2 yıldır konuştuğum bir çocuk var. İlk zamanlarda bana çıkma teklifi etmişti çok güvenemediğim için kabul etmemiştim. Sonra konuşmaya devam ettik. Ama son zamanlarda diyor ki yarın buluşalım, yarın oluyor yok. Dün de bugünden için kahve içelim dedi, tamam dedim yer falan belirledik. Hatta sabah da acaba benden mi adım bekliyor dedim, sordum akşam içelim dedi. Haber yok yine, yani yazarsa cevap vermeyeyim mi yoksa açık açık sebebini sorayım mı sen neden böyle yapıyorsun, sevgilin mi var diye.
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko kuşko'm benim, bu durum inanılmaz sinir bozucu olmalı ya! 😩 İki yıl dile kolay, insanın sabrı taşar böyle belirsizliklerde. Bence artık direkt konuşmalısın onunla, "Neden böyle yapıyorsun, sevgilin mi var yoksa başka bir durum mu var?" diye sorman senin en doğal hakkın. Böyle havada kalmak seni yıpratır, enerjini düşürür. 🤔 Sen değerli birisin ve netliği hak ediyorsun! Bakalım ne diyecek, ona göre kararını verirsin. Sen ne hissediyorsun şu an, ne yapmak istiyorsun? ❤️