Sıkıldım diyerek konuşmayı bırakan çocuğa ikinci şansı vermeli miyim?

konuştuğum bir çocuk vardı konuşmak istemiyorum sıkıldım dedi öyle konuşmayı bıraktık. Ama bana hala bakmaya devam ediyordu o süre boyunca sürekli beni izliyordu.2 hafta sonra özledim diye yazdı bende konuşmak istemiyorum dedim sinirliydim ona ama konuşmak istiyorum ne yapmalıyım?

Sıkıldım diyerek konuşmayı bırakan çocuğa ikinci şansı vermeli miyim?
Cevapla