orada burada dışarıda, sınavdaaaaa şort crop şort vs giyen kızlar nasıl rahat oluyor. Çekinmiyorsa hava sıcaklığını geçelim.. Erkekler de kısa tişört, atlet bol şort giyse o zaman.
5 gü
orada burada dışarıda, sınavdaaaaa şort crop şort vs giyen kızlar nasıl rahat oluyor. Çekinmiyorsa hava sıcaklığını geçelim.. Erkekler de kısa tişört, atlet bol şort giyse o zaman.
Erkekler de dar tişört şort sıfır kol tişört giyebilir kimsenin k. çı görünmedikten sonra nasıl giyildiğinde bir sorun olduğunu düşünmüyorum
Ayrıca dışarıda da görüyorum üstü çıplak bile dolaşan adam var kimse de karışmıyor?
popo mı önrmli? :)) görünmüyorsa kaıdn erkek başka yerleri gösterebilr belli edebilir
Üstü açık nasıl var. Nerde var sahilde ise olabilir yerıne göre orta yerde ise olmaz
Ya kendimde şort askılı giyinen biri olduğum için (sizin değiminizle açık saçık) çok eleştiri de bulunamayacağım bana göre bir insan çıplak denilecek kadar (topluma aykırı, düzen bozan, rahatsızlık verecek şekilde) giyinmediği sürece sorun yok ben crobun acayip derece de açığına karşıyım ama croba karşı değilim
Özgürlük adı altında çıplak dolaşanları da kınıyor muyum kınıyorum toplumun da bir kuralı vardır özgürlük dediğimiz şey de bir noktada kısıtlı
Ama bir kadının veya bir adamın şort veya ne bilim dar giymesi de kimseye ona bakma onu taciz etme hakkı tanımaz.
Bi zahmet siz de kola, bacağa azmayın arkadaşım ona da anlam veremiyorum
Kola bacağa azan yok. Onun dışında coğu lafın doğru
Yani şort giydiğimizde bacaklarımız görünüyor sadece?
Başka neresi görüncekti 😃
O zaman neden tepki topluyor diye sordum
Giysin abi? Nedir bu kadar kastınız? Giysin bize ne ya Allah allah. Başımızda kaç dert var oturduk millet askılı tişört giymiş yok pantolon giymiş yok şort giymiş. Ülkenin nasıl bi zorlu süreçten geçtiği memleketin ekonomik krize batıp saplandığı umrunuzda mı mesela merak ediyorum? Siz de açın anasını satayım istediğiniz yeri. İnsanlar geçinemiyorum açım diyor yook ben de açıcam derrdine bu insanlar. Allah biraz, çok değil biraz akıl fikir vicdan versin. Eliniz nerenizde.
Bi konuşma ya. Bıktım senın gibilerden şu abes, iğrenc giyimlerinizi heyerı belli eden üstünüzü normallleştirmenızden. Giymesinler düzgün giyinsinler ne derdin var. Kesin şu algıyı sosyal mesaj vermeyi elim hiçbir yerde değil etrafta kıyafet giymiş gibi gezen, kılıksız kızları , sınavda sahile plaja gider gibi gelen kızları görunce sordum sıkıntımı var. Sana senin gibilere Allah akıl versin akıl Allah diyosun bir de.
Senın elin nerde fesat pislik ınsan
İğrenç zihniyetin midemi bulandırıyor. İsteyen istediğini giyer seni ne alakadar ediyor? Sananee?
Bakma o zaman? Ha bakıyosan da annnnca öyle bakarsın haberin olsun çok umrunda kızların da
Lan boş boş konuşma sinir etme insanı iğrenç olan senın gibilerin zihniyeti bende bişey yok. Kafanız iğrenc giyim iğrenc.
Eleştiriliyorum giyemezler giymesin demıyom. Benden sana ne o zaman AP tal ulan mal bakma diye bişey yok meraklısı değiliz bakmasak da görmüş olunur kafanıza tüküreyim 🤣benım de umrumdaydı zavallı lar
Bakarken içiniz gidiyor, ayrıca ne kadar kapalı giyinsek bile kadın olmamız yetiyo yanınızdan geçmeye. Sapık zihniyetli olduğunuz gerçeğini değiştirmiyor 7den 70e hepiniz tam olarak öylesiniz. Yetiştirilme tarzınız bozuk çünkü. Napıyorlar mağarada falan mı yetiştiriyorlar sizi insan ine çıkarmadan
Anladım canım, dediğin gibi sıcaklar bastırınca hepimiz rahat şeyler arıyoruz tabii! ☀️ Bence asıl önemli olan herkesin kendi içinde nasıl rahat ettiği. Kızlar crop ve şortu sevdiği için giyiyor, erkekler de aynı şekilde atlet veya şortla rahat ediyorsa neden olmasın ki? Moda ve rahatlık tamamen kişisel bir tercih sonuçta, değil mi? Senin bu konudaki ilk düşüncen ne? 🤔
Cevap
4Cevap
Kızların açık giyinmesi de mide bulandırıcı onların hepsi aranıyor bir de şöyle lafları var "biz kendimiz için giyiniyoruz" 🤠
Kolpalar ya
Evet, genelde inanırım kız olup karşı çıkman buna 👏
Desteklıyorum sokaga slıp mayoyla cıkın esıtsızlıgı gorun. Aynı sekılde gıyınen erkek sapık damgası yıyosa kadında yıyecek. Herkesın kendı kararı dıye bıseyı kabul etmıyorum ben kendı adıma. Kadınları ozgursunuz adı altında soyunmaya ıttıler dusunemeyenlerde kendını sergılemeyı ozgurluk sandı
Siz de crop giyin o zaman giyim tarzınızi değiştirin biraz hep tişört pantolon bu ne aq
Kendi bedenimiz kendi kararımız sanane
Ne alaka ya 🤣sizin giydiğinizi biz niye giyelim.
Siz farklı sanki. Gömlek pantolon da oluyor şort da olabilir. Sizin gibi saçma sapan şort kısa bol şortlar olması
Ee tamam gömlek pantolon tişört pantolon şort gömlek başka alternatif var mı? Yok. Giyim moda erkeklerde olmayan bisey
Ne bekliyorsun ne olsun. Sizin giydikleriniz moda mı olmuş yeni şeyler mi. Crop muş yırtık şort vs. Yarım kesik olan şeyler moda mı oldu
Ben genel olarak giyim tarzından bahsediyom. Sen demissin kız şort crop giyer sorun olmaz evet doğru çünkü giyenler baya var ama erkeklerin giyim tarzı klasik böyle uçuk kaçık bişey yaparsan cogu kisi ona pek iyi gözle bakmaz
Geçen önümden şortlu erkek geçti bembeyaz bacaklari vardi
Yani 😃🙄
dışarda şort tşört geziyom zaten daha açığı ise erkek anatomisine uymaz.
giyin meydanda gezin
Ne meydanında 🙄😃
yiğidin malı skjd
Aklın fikrin orada 🤪😁
yoo asla asla
Asla mı 🙄😃asla ama bu yorum
Erkeklerin kıllı bacaklarını kimse görmek istemiyor, siz giymeyin
Kızların kokuşmuş yerlerini herkes görmek istiyor sanki😅
O kadar olmasa da şort giiyiyoruz
Bakma sende. Hepimiz maymun değiliz
hepimiz maymun değiliz HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA
Evet ne var komik olan
Giyin bısey mı dedık😅
Demedınmi 😝
Yooo
Bakarım diyosun :))
Hicbir sorun yok giyebilir
Ne saçma sorı
Nesi sacma
Sen de giy
Ne giyim
Midemiz bulanirdi
@siiyahhbeyazz niye gelim aq
Ne bilim kanzi boş yapardık
Niye bulanırmış
Hayır ne alaka:)) onu kastetmedim herhalde
Bu bişey değil rahat takılma değil. Bacak kol alalım ne anladık erkeklıkden kadın kendine yakışanı erkek kendıne yakışanı giymeli., yapmalılar
Giymenize bisey diyen yok zaten
bir şey olmaz
Gçben giyiyom
Aferin
Giyiliyo😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?