Uzun iliskim bitince yasadıgım bu yogun ask acısı ve terk edilme depresyonu nasil gececek?

Uzun ilişkim evlilik öncesi terkedilmemle bitti. Ben depresyon yaşıyordum, ona karşı ilgisiz ve hevesiz olduğum için artık benle gelecek kurmak istemiyormuş ve ayrıldı. 2 ay sonra da beni artık sevmediğini söyledi, hatta beğendiği bile varmış. Ben ise üç ay olmasına rağmen halen kalp ağrısıyla uyanıyorum. Ondan başka güveneceğim kimsem yoktu. 30 yaşındayım ve onunla mutlu bir ailem olur sandım. Defalarca konuştum ama istemedi. O kadar yoğun aşk acısı çekiyorum ki sürekli fiziksel olarak hastalanıyorum. Bunu yaşayan oldu mu, geçiyor mu, nasıl geçti. Onu başkasıyla evli görürsem ölürüm gibi hissediyorum.

Uzun iliskim bitince yasadıgım bu yogun ask acısı ve terk edilme depresyonu nasil gececek?
Cevapla