Erkek daha çok sevmeli
Erkek sahiplenmeli
Erkek çabalamalı
Erkek korumalı
Bunların hepsini yapıyorum ve bunları yaparken aşkımın hoşlanması dünyanın en güzel hissi. Hayran kalıyor bana. Gentilmen olmama çok hayran.
Erkek daha çok sevmeli
Erkek sahiplenmeli
Erkek çabalamalı
Erkek korumalı
Bunların hepsini yapıyorum ve bunları yaparken aşkımın hoşlanması dünyanın en güzel hissi. Hayran kalıyor bana. Gentilmen olmama çok hayran.
Cevap
0Cevap
Peki ilk adımı bir kadın attığında ne hissediyorsunuz mesela sana ilk adımı attı peşinden çok koştu saçmaladı egonu falan çok tatmin etti o kadın hakkında ne hissedersin ve ona nasıl davranırsın dürüst ol
Her erkek özellikle ortalama ve üstü çekicilikteysen her erkek hoşlanır ama aynı zamanda kaşar gözü ilede bakılır. Ve evet erkeğin egosu sık sık tavan yapar ama bazıları bu fırsat der. Severim ilk adım atılmasını ama kızı sahiplenmek için uğrantığın çaba ve sonunda alman çok çekici
Yani peşinden koşma işini çok abartmasi fazla hoşuna gitmez dimi ben o hataya düştüm de
Nasıl oldu
Ya ben normalde kimseden hoşlanmam elde edemediğim kişilerden hoşlanırım ilişki falan istemediğini söylemişti ama konu tip falan değildi çocuktan çok daha yakışıklı arkadaşlarının bile bana ilgisi vardı ama benim onlara bana ilgileri oldukları için ilgim yoktu😅 işte baktım bu böyle yapıyor elde etmek için çok saçmaladım çok üzerine düştüm falan
İlişkiniz nasıl şimdi
Kaptın mı çocuğu bari
ilişkimiz olmadı konuşmaya başladığımız dönemlerde soğuktu ama yine de konuşmak istemiyorsan söyle dediğimde falan istiyorum diyordu bende dayanamadım kestim konuşmayı
Peki kestiğinde konuşmaya çalıştımı senle?
Hayır ben bir hasta olduğunda falan yazmıştım sonra aradan uzun süre geçti ama numaramı falan da silmemişti hikâyelerime bakıyordu gizliden aradım eğlencesine ben olduğumu anladı kapattıktan sonra yazıştık eskiye göre fark vardı buluşalım falan dedi telafi edebilirim dersen falan yaptı
Yine aradan bir kaç ay geçti buluşma teklifine yanıt vermemiştim inşadan ekli değildik ama istek attım kabul etti bir süre sonra aradı tekrar oturalim falan dedi ben yine sessiz kaldım şu an bir şey yok
Hmm çok istekli gözüküyorsa şans ver bence ve tabi hoşlanıyorsan ama biraz test et cidden istiyor mu diye
Ya şöyle söylim ben zamanında çok istekli olduğum için şu an ki tavırları bile yetersiz kalıyor ama tabi şuda var uzun zamandır birbirimizi hiç görmeden bu son konuşmalar oldu buluşmalara sessiz kaldığım için sadece mesajda da bir şeyleri belirlemek saçma gibi bulustuktan sonra ne olur artık orasını da bilmiyorum
Bence iletişimi pek kesme derim eğer hala hoşlanıyorsan o sana gösterir hoşlandığını
Hmm şu an hala iletişimde misin o çocukla sık sık
Yok işte en son 1 ay kadar önce oturalım dedi bakarız dedim haber edersin dedi görüldü attım ne ben yazdım ne de o sence sadece ona verdiğim ilgiyi mi seviyordu yoksa az da olsa bir şeyler hissetmismidir
Bence sevişmek istiyordur ya da sanki biraz cepte tutuyor gibi sanki o kız olmazsa seninle olur gibi sanki. Tabi çapkın ise. Peki utangaç bir çocuk mu?
Cinselliğin C si bile geçmedi aramızda hahaha hatta hiç canimli falan da konuşmamıştık çapkın biri değil hiç ilişkisi de olmamış sanırım hayatında kız var mı bilmiyorum he bide o son muhabbetten sonra tekrar instadan çıkarmıştın ekli değiliz şu an
tamam demekki utangaç ve özgüvensiz. Biraz onun suçu eğer hoşlanıyorsa açık açık söyle eğer hoşlanmıyorsan bitsin ahahah. Tabi aşk uzmanı değilim tahmin etmeye çalışıyorum. Bende eskiden utanırdım
Sence ne hissediyor gibi erkeksin daha iyi anlarsın
Bence tavsiye takip et bence ama o hareket etmiyorsa boş ver bırak gitsin
Bence narsist duygularını belli etmiyor hoşlansa bile hoşlanıyorum demez bence hoşlanmıyor gibi de of bilmiyorum
2 defa buluşalım dedi ben sessiz kaldım işte mesajlaşmayı sevmiyorum yüz yüze görüşelim diyen bir tip zaten yüz yüze de mesajlardaki gibi soğuk değil
Bence davranışlarında okuduğum kadarı ile erkek olarak utangaçlık ya da cepte bırakma gibi beliyor çünkü eskiden ben bu davranışları bu niyetle yapardım ama kişiyi nasıl biri bilmediğim için bana açıklaması zor geldi ahhaha
Bence de cepte bırakma yani ilgisi daha çok benim ona olan ilgime ve o ilgiyi kaybettiğini mi fark edip böyle yapıyor anlamıyorum valla erkekler çok garip bu çocuk daha da garip hahaha
Hmm bence konuşmayı bitirmek yerine keşke biraz davranışlarına analiz etseydin bence.
Sence buluşayım mı
Sanki sen ona ilgilendinya neyse eğer hiçbiirşeyim olmaz ise senle de ilgilenirim diyor gibi
Burcu ne?
Eğer birkez daha isterse bi dene
Yengeç burcu ama zaten 2 defa teklif sundu ben sessiz kaldım hatta sonrakine hem görüldü üstüne çıkardım ya bir daha teklif etmez bence benim yazmam lazım gibi sence
Hmmm. Başla genel sohbete napıyorsun falan diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! ✨ O hissi çok iyi anladım, birinin aşkla çabalaması ve sevgilisini mutlu etmesi paha biçilemez bir duygu! 😍 Bence aşkta roller kişisel ve siz bu dengeyi süper yakalamışsınız. Sen mutluysan, sevgilin de sana hayransa, harika bir ilişki dinamiğiniz var demektir. Gentilmenlik bence her zaman çok hoş, kimse buna hayır demez! 😉 Peki bu durum ilişkinizi daha da güçlendiriyor mu sence? Çok merak ettim! 🥰