30 yaş üstü ilişkilerde uzak mesafe ve iletişim sorunu: Bu durumda haklı kim, neden tavrı birden değişti?

30 yaş ve üzeri erkeklere ve kadınlara bir sorum olacak: Sizce bu durumda haklı mı? Altı ay görüştüğüm sevgilim, iki ay memleketimde olmama ve sadece telefonda mesajlaşmamıza sorun çıkardı. Normalde İstanbul'da yaşıyorum ve kendisi de İzmir'den beni görmeye İstanbul'a geliyordu, hatta memleketime bile geldi. Ancak dün tartıştık çünkü memlekette konuşamıyorum zaten 1 hafta kalmış dönmeme o zaman konuşalım dedim ısrar etti ve ben de o zaman ayrılalım dedim, numarasını sildim. Kendisi hiçbir şey yazmadı. Bugün özür diledim, o ise "kendini göster, ispat et beni sevdiğini" gibi şeyler söyledi. Havaya girdi. Ona karşı ilgimi ve kaybetme korkumu gördükçe daha farklı bir tavır sergilemeye başladı. Sizce neden değişti?

30 yaş üstü ilişkilerde uzak mesafe ve iletişim sorunu: Bu durumda haklı kim, neden tavrı birden değişti?
Cevapla