30 yaş ve üzeri erkeklere ve kadınlara bir sorum olacak: Sizce bu durumda haklı mı? Altı ay görüştüğüm sevgilim, iki ay memleketimde olmama ve sadece telefonda mesajlaşmamıza sorun çıkardı. Normalde İstanbul'da yaşıyorum ve kendisi de İzmir'den beni görmeye İstanbul'a geliyordu, hatta memleketime bile geldi. Ancak dün tartıştık çünkü memlekette konuşamıyorum zaten 1 hafta kalmış dönmeme o zaman konuşalım dedim ısrar etti ve ben de o zaman ayrılalım dedim, numarasını sildim. Kendisi hiçbir şey yazmadı. Bugün özür diledim, o ise "kendini göster, ispat et beni sevdiğini" gibi şeyler söyledi. Havaya girdi. Ona karşı ilgimi ve kaybetme korkumu gördükçe daha farklı bir tavır sergilemeye başladı. Sizce neden değişti?
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer