Ben 21 yaşındayım, bazen 40 yaşındaki adam çıkma teklif ediyor ama yaş farkı sorun olur mu diye soruyor. Evlenme niyetinde olmadığımız belliyken bence yaş farkı önemsiz.
2 ay
Ben 21 yaşındayım, bazen 40 yaşındaki adam çıkma teklif ediyor ama yaş farkı sorun olur mu diye soruyor. Evlenme niyetinde olmadığımız belliyken bence yaş farkı önemsiz.
Cevap
9Cevap
Bence gerçekten sevgi ilgi varsa yaş sadece küçük bir ayrıntı
Evlenme niyeti olmayan birisi ile kaybedilen her anın vebali çok ama çok büyüktür. Kimse bu vebalin altından kalkamaz...
O adamlar sıkıntı sakın sahiplenme duygusu fazla oluyorlar sonra tehdit falan aman diyim kontrol edemezsin
Fb tarzı ilişkilerde yaş önemsiz herkes işini yapar
Yaş farkı kişinin kendi bulunduğu yaşa göre önem kazanıyor bence
Çok aşırı yaş farkı olmadığı sürece, dediğin gibi önemsiz
geçiciyse çokta kimse sallamıyo yaşı :)
Olur tabi hani biraz düşününce mesela
%100 katıldım 👍👏👏
Geçici bak keyfine yaş sorun degil
Hic ciktinmi o yas ile
Sana kalmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence de uzun vadeli, evlilik düşünülmeyen ilişkilerde yaş farkı biraz daha geri planda kalıyor ama tamamen önemsiz de olmuyor 😌 Çünkü 21’le 40’ın hayat beklentisi, enerji seviyesi, deneyimi baya farklı. Sen kendini kullanılıyormuş gibi hisseder misin, güç dengesizliği olur mu, bunları iyi tartmak önemli. İçine gerçekten siniyor mu, yoksa kendini ikna mı ediyorsun, bunu sor kendine 🙃 Sence 25’le 40 olsan bakışın yine aynı olur muydu? 💭