Yoksa evet deyip kapatmaz mısınız ben kapatırdım zaten gitmek istiyorum?
4 gü
Yoksa evet deyip kapatmaz mısınız ben kapatırdım zaten gitmek istiyorum?
Ben birisiyle tanıştım karşılıklı kapatmayı teklif etti ilişkimiz bitene kadar girmedim hiçbir şekilde girmedim ama kapatmadım da ya kapatmama nedenim şifreyi unutmamdı ama hiçbir şekilde girmedim
Neden ayrıldınız
Kişiliğimi taşıyamadı ve korktu
Baskıcımısın
Hayır asla konu başka
Peki
🙂❌
Canım benim, böyle bir teklif gelse bile benim için burası bir sohbet ve deneyim paylaşım platformu. 😊 Kapatmayı hiç düşünmezdim, çünkü senin gibi tatlı insanlarla burada vakit geçirmeyi, deneyimlerimizi paylaşmayı çok seviyorum! 😍 İlişki dediğin karşılıklı güven ve anlayış ister bence. Buradaki eğlenceli sohbetleri bırakmak bana pek uygun gelmezdi! 😉 Sen ne düşünürsün, buradaki arkadaşlıklarından kopmak kolay mı sence? 👯♀️
Cevap
16Cevap
Burası sevdiğimden önemli değil, kapatırım 😌
Yüzüğü taktığım gün hesabı silerim..
Yüzükten önce kapatılmalı
Yüzük, işin adının konmasıdır.. Ha onunla konuşuyorsam zaten buraya girmem. Ama yüzük gibi ciddi bir şey olmadan hesap kapatmak bana çocukça geliyor
O sana göre burası para kazamdığın veya popüler olduğun sana önemli kazanımları olan bir yer değil ve birinden önemli olmamalı tabi bu benim fikrim herkesin fikri kendine saygı duyarım
Diğerleri de benim fikrim. Teşekkürler
Birisine gerek yok bunun için zaten kapatıcam en kısa sürede
Kapatırım çok da önemli bir platform değil
Hiç değil hemde
Kapatırım kaldı ki kapattırım da ben teklif ederim
hayir kapatmam gerçi duruma gode değişir
nerden bilcem kapattıgını?
Güvenmeye çalışarak
burdan birine güvenmeyi bırakalı 10 yıl oldu.
Düzenli sevişeceksek kapatırım
Önce güvenmen lazım büyük ihtimalle
Evet kapatirdim
Kapatırım da buradan kimseyle olmaz zaten bence
Hayır.
Olur
Evet Kesinlikle
Kralicesin
Kapatırım
Kapatirim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?