İlişkilerde mutlaka baskın bir taraf mı olmalı, yoksa uyum ve dengeyle de yürür mü?

Yani bir ilişkide illa bir taraf diğer tarafı yönlendirmesi gerekiyor mu? Yoksa yürümez mi?

İki kişi birbirinin ritmine saygı duyup uyum sağlasalar olmaz mı?

İlişkilerde mutlaka baskın bir taraf mı olmalı, yoksa uyum ve dengeyle de yürür mü?
Cevapla