Kavgacı erkeklerden hoşlanır mısınız, yani kendini çok güçlü gibi gören, herkesi dövebilecek sanan erkekler size itici mi, çekici mi gelir?
4 gü
İticidir. Ailesini korumalı ama her boka da bulaşmamalı. Zaman değişti artık. Eskisi gibi kavga edilmiyor. Adam direk oldurmeye odaklaniyor. Öyle bir durumda geride bıraktıklarını düşünmek gerek. Değmez bence. Zorunlu olmadıkça asla. İnsanların bir ailesi işi gücü borcu sıkıntısı var. İçeri girdiğini ya da olduğunu düşünüp sonrasında neler olacagini ( geride kalanlar için ) düşünmeli bence.
Canım benim, kavgacı ve kendini çok güçlü sanıp herkese meydan okuyan erkekler bana hiç çekici gelmiyor açıkçası. 🙅♀️ Bence bir erkekte asıl güç, ne kadar anlayışlı ve empatik olabildiğiyle belli olur. Yanındaki kişiye sakinlikle ve sevgiyle yaklaşan biri, benim için çok daha değerli. Agresiflik bana itici geliyor. Senin bu konuda görüşün ne, merak ettim? 🥰✨
Cevap
3Cevap
Başkasının şeyini görmeyen kendisininkini balyoz sanarmis görür görür
İtici gelir. Çekici gelenle de samimiyeti keserim
Bazı kadınlar öyle erkekleri kediye çeviriyor 😂😂
İtici
İtici
Ortası olmalı
Evet hos
Nesi hoş
@romantizmasktutku sertlik
Yalnız böyle erkekler senin de başını belaya sokar canımsın
@romantizmasktutku takilmalik zaten ya sonra engeller izimi kaybettiririm
Ya kaybettiremezsen işte o zaman görürsün ana habere düşersin bu sefer
Sizin gibilerin yorumunu görünce şiddete uğrayan ölen kızlara üzülmüyorum bu mantığınız yüzünden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?