Günümüzde aşk ilişkilerine ne diye bu kadar anlam yükleniyor?

Yok efendim kızın sana bakması için bir ağırlığının, çekiciliğinin (altında arabanın, bol paranın vs.) olması gerekirmiş. Kendine değer veren, spor yapan, kişisel bakımına özen gösteren biri olman gerekirmiş. Bilmem neler neler gerekirmiş. Benim para sorunum yok, kişisel bakımıma da yeterince özen gösteriyorum. O kadar ki; geçenlerde henüz bir önceki gün saç tıraşı olmuş olmama rağmen sırf içime sinmediği için aslında neredeyse hiç sorun olmamasına rağmen tekrar kuaföre gidip 1 tıraş parası daha vererek tekrar tıraş oldum. Ama ona rağmen gerçekten şu bahsettiğim şeye aşırı sinir oluyorum. Birçok kişi bunun bilincinde olmasa da medya eliyle kızlara bulunmaz Hint kumaşı havası verilmeye çalışılıyor. Oysa ki benim gözümde hiç anlam ifade etmiyorlar. Benim bir kıza ayıracağım vakit max. 2 saattir, sonra hevesimi alınca çok zor istek duyarım ve isteğim azalınca da asla bakamam.
Günümüzde aşk ilişkilerine ne diye bu kadar anlam yükleniyor?
Cevapla