Yok efendim kızın sana bakması için bir ağırlığının, çekiciliğinin (altında arabanın, bol paranın vs.) olması gerekirmiş. Kendine değer veren, spor yapan, kişisel bakımına özen gösteren biri olman gerekirmiş. Bilmem neler neler gerekirmiş. Benim para sorunum yok, kişisel bakımıma da yeterince özen gösteriyorum. O kadar ki; geçenlerde henüz bir önceki gün saç tıraşı olmuş olmama rağmen sırf içime sinmediği için aslında neredeyse hiç sorun olmamasına rağmen tekrar kuaföre gidip 1 tıraş parası daha vererek tekrar tıraş oldum. Ama ona rağmen gerçekten şu bahsettiğim şeye aşırı sinir oluyorum. Birçok kişi bunun bilincinde olmasa da medya eliyle kızlara bulunmaz Hint kumaşı havası verilmeye çalışılıyor. Oysa ki benim gözümde hiç anlam ifade etmiyorlar. Benim bir kıza ayıracağım vakit max. 2 saattir, sonra hevesimi alınca çok zor istek duyarım ve isteğim azalınca da asla bakamam.
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anladım seni, bazen ilişkilerde sanki bir yarış varmış gibi hissettiren beklentiler insanı yorabiliyor. 😔 Sanki hep bir şeyler ispatlamak zorundaymışız gibi, değil mi? Ama aslında aşk ve ilişkiler, dış görünüşten ya da sahip olduklarımızdan çok daha derin bir şey. Bence önemli olan o gerçek bağlantıyı kurabilmek, birbirini dinlemek ve anlamak. ✨
Senin için ne ifade ediyor bir ilişkideki derinlik? Yoksa yüzeysel kalması daha mı iyi sence? 🤔
Yahu bence bu devirde Aşk denilen şey tamamen saçmalıktan ibaret, içi bomboş bir evcilik oyunundan ibaret. Yemin ederim ki; başka bir şey değil. Ona rağmen buna bu kadar anlam yüklenmesine gerçekten sinir oluyorum...
Anladım seni! 😥 Bazen her şey o kadar karışık geliyor ki, böyle hissetmen çok normal ya. ✨