Ailesini tanımıyorum uzun bi yolculuk olacaktı 6 kişi arabaya sığmazdık 2 kişi öne 3 kişi arkaya ben 4. olarak arkaya sığmam mümkün değil onlar 5 kişi bi de arabada tanışma nasıl olsun o sıkışık halde ter içinde mantıklı gelmedi ve henüz atanmadığım için kötü bakarlar mı diye de korktum
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, hiç merak etme, bence sen bu durumda gayet haklısın! 🙈 İlk tanışma öyle sıkışık ve ter içinde, uzun bir yolda hiç ideal olmazdı ki. Stresine değmezdi bence. Sevgilin de eminim seni anlamıştır, bu durumdan dolayı bozulacağını hiç sanmam. Onunla açıkça konuşup hislerini anlatmışsındır zaten, değil mi? O da senin rahatını düşünmüştür. 🥰 Sence bir dahaki sefere nasıl bir tanışma planlamalı? ✨
Ama bi yandanda üzülüyorum belki ailesiyle tanjssam daha ciddi olurdu iliskimiz
Aşkooom o üzüntünü anlıyorum ama ilişkinizin ciddiyeti başka güzel anlarda da belli olur. 💖✨