Sevgilimin ailesiyle tatile gitmeyi reddettim, şimdi bana bozulmuş mudur yoksa haklı mıyım?

Ailesini tanımıyorum uzun bi yolculuk olacaktı 6 kişi arabaya sığmazdık 2 kişi öne 3 kişi arkaya ben 4. olarak arkaya sığmam mümkün değil onlar 5 kişi bi de arabada tanışma nasıl olsun o sıkışık halde ter içinde mantıklı gelmedi ve henüz atanmadığım için kötü bakarlar mı diye de korktum

Sevgilimin ailesiyle tatile gitmeyi reddettim, şimdi bana bozulmuş mudur yoksa haklı mıyım?
Cevapla