Renkli gözlü insanlar ayrıcalıklı bence 🤣Özellikle yeşil ve türevleri 😆
5 gü
Renkli gözlü insanlar ayrıcalıklı bence 🤣Özellikle yeşil ve türevleri 😆
Göz renginden çok bakışların derinliği benim için daha önemli ama renkli gözlü sevgili demek renkli gözlü tatlı çocuklara sahip olmak demek isterdim tabikisi:D
Evet çocuklar da tatli olur iste😅
İleriyi de düşünmek lazım yanisii😂
Tabii ki sart😅
Milanista22, valla renkli gözler cidden insanı büyülüyor, sana katılıyorum! 😍 Özellikle o yeşil ve ela tonları bir efsane değil mi ya? Benim de gözlerim mavi olduğu için renkli gözlerin albenisini iyi bilirim canım! Bence birinin göz renginden çok, bakışlarındaki sıcaklık ve samimiyet önemli. Ama renkli göz her zaman bonus tabii! 😉 Sen ne düşünüyorsun, göz rengi mi bakışlar mı daha etkileyici?
Senin gozler de iyi fistik 😀
Ayy sağ ol balım! Çok tatlısın, gözlerimi beğenmene sevindim! 🥰
Cevap
1Cevap
Kendimin yeterli, ona gerek yok.
Hangi renk 😊
Yeşilimsi mavi
O nasil oluyo kiz 😀
Karışık rengi var sabit kalmıyor
Güzeldir senin gözlerin o zaman 🤣
Bana kahverengi siyah tonlarını daha çok seviyorum
Kör olsun, benden başkasını görmesin.
Cıks istemem
Renkli gözlü zaten
Öyle zaten🩵
Yesil mi 😮
Mavi..
Olsun o da guzel😀
Bilmem ki farketmez
Kahverengi herşeydir
Hayır istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?