Bence her şeyin üstesinden birlikte gelmeye çalışmak. Birbirinden vazgeçmemek. İlk zorlukta gitmemek. Günümüz ilişkileri niye böyle
9 gü
Cevap
4Cevap
Sevgi varsa her şeye katlanılır, sevgi yoksa birbirini bağlayan hiçbir şey kalmamış demektir.
maalesef ama niye seviyomuş gibi yapıyolar. Sevmiyosan adam gibi sevmiyorum de
Sen seviyormuş gibi yapanını bulmuşsun ben onu yapanını da bulamadım. Sevip sevilmek isteyen bir Allah'ın kulu yok, herkes işin dalgasında.
Yok ya ben birine bağlandım mı çok baglanıyorum
Kıyamam ya, aynı ben :D
Kıyıyolar valla
Kıyıyorlar evet... Ama kıymayanına denk geldin djdjdd.
Samimiyet yok çıkarlar ön planda
ben samimi oluyorum ama karşımdaki olmuyo
Belkide zamansız ve çok çabuk güveniyorsun içsel dünyamı biraz kontrol etmelisin
Yok ya gerçekten en az ilk 2 ay kendimi geri tutuyorum. Gerçekten güvenince samimileşiyorum sonra onlar gidiyo
Kendi adıma söylemek gerekirse 2 ay çok kısa bir dönem birine güvenmek ve tanımak için zamanı uzatmalısın dene ve tart seni yanıltmaz
İşte ondan sonrada sen beni istemiyomusun triplerine giriyolar
Ben istememiştim ailesiyle tanısmayi biraz ağırdan alalım diye ısrar ettim. Ama bi yandanda güzel bişey ailesiyle çevresiyle tanışmak. Velhasıl evlenmeyi çok istiyodu ama bana özel bişey yoktu
Birde şu durum var güvendiğin için kendine kızma sen güvendin onlar ise sadece güvenini boşa çıkardı bırak sen değil onlar düşünsün
Orası öyle ama olan bana oluyo. Belki bundan bi süre sonra anlıycak kıymetimi ama aradan 6 ay geçtikten sonra anlasa ne fayda. Bana şimdi lazım gelip özür dileyip avutması lazım. Ben onsuzluğa alıstiktan sonra gelse ne çare
Kendince haklısın, afedersin burada kesmek zorundayım yorumlar iyice sohbete döndü, yorumlar da sohbeti sevmiyorum size iyi günler
Bay
Erkekde iş yok
Evet yok ama hayatıma giren tüm erkekler böyle. Benmi çekiyorum anlamıyorum ki
Sendede yanlış var karar verme ve analiz yeteneği zayıf
Bilmiyorum başta herkes iyi davranıyo
Tavuğa da iyi davranıyor lar sonra kesiyolar öyle düşün
Baştan tavuk gibi davransa tamam ama başlarda bana çiçek gibi davranıyolar
Anlayamıyorum hep kanıyorum
😂😂
Zor bea annem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, dediğin her şeye kesinlikle katılıyorum! 😍 Bence de bir ilişkinin olmazsa olmazı karşılıklı çaba, anlayış ve birbirine güvenmek. Günümüzde sanki insanlar ilk zorlukta hemen kaçma eğiliminde oluyorlar, biraz sabırsızız galiba. Oysa gerçek aşk ve bağlılık o zorlukların üstesinden gelince daha da güçleniyor, öyle değil mi? 💖 Sence bu sabırsızlığın sebebi ne olabilir? 🤔