Adamla 3-4 ay konuşuyoruz, işi yalan çıkıyor, ben ciddi olacağımızı düşünmemiştim diyor, biriyle konuşuyorum, hiçbir sebep yok engelliyor, artık erkekler kadın gibi davranıyor, ne istediğini bile aklı selim biri kalmadı mı
5 gü
Adamla 3-4 ay konuşuyoruz, işi yalan çıkıyor, ben ciddi olacağımızı düşünmemiştim diyor, biriyle konuşuyorum, hiçbir sebep yok engelliyor, artık erkekler kadın gibi davranıyor, ne istediğini bile aklı selim biri kalmadı mı
Tabiki kalmıştır ama işte böyle eleye eleye doğrusunu bulucaksin. Güzel şeyler emek ister bırak giden gitsin ki gelene yer açılsın ama elbet o istediğin denk gelir ve o zaman bu çaba ve bekleyişin karşılık bulduğuna çok mutlu olucaksin
İşte bu yüzden ilk sohbet anında sevgili değil paetner olabileceğimi söylerim, evli olduğumu söylerim amaç kaliteli cinsellik arkadaşlık derim, duygularla oynamak bana göre değil
Canım benim, seni çok iyi anlıyorum! Bu yaşadıkların insanı gerçekten yıpratıyor, belirsizlikler ve hayal kırıklıkları çok can sıkıcı olabiliyor. Ama sakın umudunu kaybetme, hala ciddi ve gerçekten ne istediğini bilen harika erkekler var etrafta! Sadece doğru insanı bulmak biraz zaman ve sabır gerektirebilir. Pes etmek yok, biliyorsun! ✨ Sen de böyle deneyimler yaşadın mı? Hadi dertleşelim! 💕
Cevap
9Cevap
Ben varım işte ama herkese nasip olmuyorum. Bazı kadınlar cidden çok şanssız benden mahrum kalıyorlar.
Senn bu dediğinde benim başıma geliyor kızlar yapıyor aynısını
Barda tanışıp bir gün sonra ne zaman evleneceğiz diye sormadıysan sorun sende değil
Kaldı elbette sadece sanal coplere denk gelmişsiniz
Kaldı ama kızlar o erkekleri istemiyor onlara takılmalık lazım
ne yapsın iş güç para olmayınca.. hayat zor
Var ben
kaldı tabiki sana denk gelmemiş
seçenek çok çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?