Ne yapmaliyim yorumlar misiniz?

Psikolojik tedavi gördüğüm zamanlarda eşimin desteği üzerimde sıfırdı tesadüfen tanıştığım biri ile yakınlaşmam oldu o kadar sakin ve anlayışlı biri 1 yıldır görüşmüyoruz ara ara hal hatır sorma ama bugün için özellikle benden dönüş bekliyor buluşmak için fena çekim hissediyorum ona karşı ama pişmanlığım da var, ama on numara zevk alıyorum ne yapmam lazım gel gitlerim var yargılayacaksınız ama basit değil 20 yıldır ne aşk yaşayabildim ne sevgi gördüm ayrılmak istedim ailem acillik oldu ayılıp bayılmaktan eşim de bitsin olmuyor demedi, bahane değil bunu da biliyorum ama insan bazı anlarda kontrolden çıkabiliyor yine öyle bir günlerdeyim ne yapacağımı bilmiyorum mantığımla mı hareket etmeliyim yoksa hislerime göre mi

Güncellemeler
6 gü
Esimden bosanamoyorum oldururum seni bosanamazsin benden diyo, ilgi sevgi cinsellik sifir yaotigim her seye kusur eksik bulur takdiri yok inanin hasta ruhlu benide hasta etti, uzak kalayim diyorum benim bu hislere yasamaya neden hakkim yok iste geldim gidiyorum diye uzuluyorum, ahirette napicam bu da olduruyo bitiriyo hic kimseye anlatmadim anlatamam kafayi yiycem
Ne yapmaliyim yorumlar misiniz?
Cevapla