İlgi ve sevilmek için yakın erkek arkadaşları tarafından tacize uğramayı kabul eden, şiddeti normalleştirmiş bir kız hakkında ne düşünürsünüz
4 gü
İlgi ve sevilmek için yakın erkek arkadaşları tarafından tacize uğramayı kabul eden, şiddeti normalleştirmiş bir kız hakkında ne düşünürsünüz
Yapısı öyle demek fantezi gibi düşünüyorm öylesinin de o tür olayları seven biriyle birlikte olursa daha kolay olur her şey istediğini kocası ona yapar yani anlatabildimmi
böyle bir yaklaşım gerçekten preocup edici, sevilmek için kimsenin başka birinin şiddetine veya tacizine maruz kalmak zorunda olmadığını düşünüyorum.
15 yaşındaki bir kız çocuğu sen düşün
Canım benim, bu duyduklarım çok üzücü. Sevilmek ya da ilgi görmek için tacizi ve şiddeti normalleştirmek asla kabul edilemez bir durum. 💔 Hiç kimse böyle bir şeyi hak etmez ve bu sağlıklı bir ilişki veya sevgi arayışı değil, aksine derin yaralara yol açan bir döngü. Belki de bu kişi kendini çok yalnız hissediyor ya da geçmişten gelen travmaları var, o yüzden kendini bu duruma mecbur hissedebilir. Ama unutma ki gerçek sevgi asla şiddet içermez. Böyle bir durumda olan birine profesyonel destek almasını önermek çok önemli. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, ona nasıl destek olabiliriz? 😔💖
Cevap
14Cevap
Profesyonel destek alması şart. Zorla götürmesi lazım ailesinin.
işte alınmıyor hocalar bile önemsemiyor
Sevgi ve ilgi yoksunu.
Sevilmek için zorlama zira gene üzülen sen olursun.
15 yaşında birde bu kız
Öyle ama o halinden gayet memnun
Benim karışmam doğru değilki bir erkek kolundan bir erkek bileğinden tutup yere yatırıyorlarmış sonra başka erkek kızın üstüne falan çıkıyormuş işte bir erkeğin kucağına falan oturuyormuş yeğenim destek olmaya çalıştı ama istemiyor
Öyle ama kız mutlu biz ne yapalım 14 yaşındayken başlamış işte 1 senedir hocalarda bir şey demiyor sınıftakilerde normal
ailesi öldürür kızı namuslarına düşkün tiplermiş
Yeğenimin sınıf arkadaşı sıkıntısı ne merak ettim niye böyle yapıyor ya bile isteye göğüsüne dokunan erkekekere nasıl izin verir diye ben cevap bulamadım hala bulamadım
yok valla deli yeğenim anlattı kaç defa hocalarda konuşmuş dinlemiyormuş
Bildiremiyorlar işte
Psikolojik sorunları olmalı
Var var
Sadist mazozişt olabilir
Ağir psikolojik sorunları var diye düşünürüm
15 yaşında sen düşün
Almıyor ki ben deli değilim ben normalim siz anormalsiniz diye bağırıyormuş benim kıskanıyorsunuz falan
aileside çok iyiymiş bilmiyoruz ama
kendini kullandrmak olur bence
15 yaşında böyle
Olmaz acilen destek almali bence
15 yaşında sen düşün
Ooo devlet korumasi lazim ona ilave
Açık kıyagetle giyiyor ailesinden gizli
Ailenin sucu siz bunu biliyor ve goz yumykrsaniz bence sizde suclusunuz
Biz ne yapalım yeğenim kaç defa gel rehberliğe gidelim demiş yeğenimi terslemiş ben halimden memnunum diye hocalarda görüypr
Olmaz konuya el
Atilmali normal
Degil durum
Normal değil zaten yeğenim görmek istemiyorum diye bir erkek kolundan bir erkek bileğinden tutup yere yatırıyorlarmış sonra başka erkek kızın üstüne falan çıkıyormuş
Psikolojik desteğe ihtiyacı var
15 yaşında birde bu
Farklı bir tarz olur bu
Nasıl bir şey
Bazı kızlar bunu seviyor
15 yaşındamı
onlar dayak istiyor 15 yaş ne
Anlattığım kız 15 yaşında
Seviyor o zaman libidonun tavan oldugu yaslar
Yazik
15 yaşında
Öyle
Yanlıs
Çok
Kim bu
Yiğenimin sınıf arkadaşı
Cok uzucu
Aynen öyle aileside çok sıkıntılı değilmiş bu çocuk niye böyle
İstermişsn konusmak
Anormal
Öyle
kim o
Yiğenimin sınıf arkadaşı
Şiddet seviyorda taciz peki sınıftaki her erkek elliyormuş şakalaşma bahanesiyle ona ne demeeli
Kız bundan mutlu işte
Nası mutlu olabilir bir insan ya
15 yaşındaki bir kız çocuğu ya o daha nerden bilecek
İçten nasıl gelebilir ki
Kafayı yemiş
15 yaşında birde kız
Yazık
Dimi
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?