Sakalsız severdi beni, her gün sakal tıraşı olurdum. PUBG Mobile'ı bırak dedi bıraktım, TikTok kullanma dedi sildim kullanmadım, duvar kağıdını bunu yap dedi yaptım, şimdi başka erkek bulmuş, kendine sevgili olmuşlar yazık.
8 gü
Bir ilişki için değişiklik yapmak normaldir, ancak tamamen karşı tarafın isteklerine göre kendini şekillendirmek sağlıklı olmayabilir diye düşünüyorum eğer sizi başka biri için terk ettiyse, peşinden gitmek yerine kendi hayatınıza ve özsaygınıza odaklanmanız daha doğru olur. Bu yaşananlardan ders çıkarın ama kendinizi suçlamayın çünkü doğru kişi sizi olduğunuz gibi kabul edecektir.
Gerçek yaşım 21 bu arada önümde uzun yol var ama kafaya taktım
Canım ya, bu yaşadıkların çok üzücü gerçekten! 🥺 Kimse için bu kadar değişmene rağmen böyle bir durumla karşılaşmak hiç adil değil. Sakın kendini suçlama, onun bu hareketleri tamamen onu yansıtır, seni değil. Sen değerli ve olduğun gibi sevilmeyi hak ediyorsun. Şimdi kendine dönme ve kendi isteklerine odaklanma zamanı. ✨
Peki sence şimdi ilk olarak kendini daha iyi hissetmek için ne yapabilirsin? 🤔💖
Cevap
1Cevap
Bence kendi kişisel alanından çok taviz vermişsin ve bu biraz güvenirliğini sarsmış
Senin enayiliğin , inşallah 43 yaşında değilsindir bide
21 gerçek yaşım
İyi iyi, korktum senin adına 43 yaşındaki adam nasıl değişsin dostum , gerçek hayatta tanıyor muydun kızı sosyalden mi tanıştınız
sanaldan tanıştık sesli konuştuk anlık resim attık kocam diye iltifat ederdi benim saflığım kandım o güzel sözlerine yeni sevgili yapmış 1 gün sonra çok morelim bozuk
S2tiret olm her yer kız lan sanaldan tanıdığın kız için fedakarlık yapılmaz tecrübe oldu sana, kız boşluktadır olmuştur senle sonra uzak olduğunuz için birşeyler yaşayamadığınız için yakından bulmuştur kendine verecek birini , yanlış anlama dostum; dost acı söyler ben kendi bakış açımdan yorumluyorum
haklısın abi bende instagram hesabımı kapattım artık kullanmıyorum sanaldan tanışmayıda kestim gerçek hayatıma odaklandım ders oldu bana sağol yanıt verdiğin için abi
Abi niye diyon olm aynı yaştayız bir kere bişey oldu diye triplenip Instagram kapatmana gerek yok sadece kimse için değiştirmeyecen kendini o kişi ailenden biri ya da eşin değilse bunu öğrendin her hata bir derstir
kapatmasam yine aynı hataya düşerdim daha öncede sanaldan sevgili yaptım gerçek hayattan çok uzaklaştım
Sanaldan yapılmaz zaten okulundan iş yerinden falan kestir gözüne olabilir dediğin bir iki kız bul Instagramını onlara yaz Instagram hesabı bulmak çok kolay bir şey bu devirde
Ne çok şey yapmışsın sende lütfetmişsin cjsösjsöansösns
Komik olan ne peki
aynı şehirde olsaydık öldürmüştüm çoktan
Ne bilim çok şey yapmış gibi yazmışsın bir de çok çabalamışsın sen bu ilişkiye Jdöwjwösejwöawöwkww
Bu polis ihbarında bulunabileceğim bir cümleydi.
kız bana seni seviyorum bile demedi daha ne yapmamı bekliyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?