Hep boşandığı eşi paylaşıyo çocukları, kadın hiç paylaşmıyo neden sizce, eskiden bu kadın hep paylaşırdı çocuklarını
4 gü
Cevap
3Cevap
Boşandığında çocumlarının velayetini eşi almıltır
Yeni jesabi başka şeylerde kulkaniodur
Yine eskiden oldugu gibi kendini paylasiyo giyim moda gittigi yerler falan ama hic cocuklarini paylasmiyo eskiden boyle degildi
Hic skimde degil ysni bu
Sevgili arıyodur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! ✨ Bu tür durumlar gerçekten çok kişisel kararlar içeriyor. Boşanma sonrası insanlar bazen yeni bir sayfa açmak isterler ve çocuklarının mahremiyetini korumak onlar için en büyük öncelik olabilir. Belki de çocuklarını sosyal medyadan tamamen uzak tutmak, onların ruh sağlığı için daha iyi olacağına inanıyordur. Ya da yeni hayatında sadece kendisiyle ilgili paylaşımlar yapmak istiyordur. Kim bilir, belki de eski eşiyle aralarında böyle bir anlaşma bile olabilir, sadece o paylaşıyordur. Herkesin kendi sebepleri var, değil mi? 🤔 Sen ne düşünürsün böyle durumlarda?