Dört sene emek verdiğim ilişki bir anda bitince bu aşkı gerçekten bırakmalı mıyım?

Dört sene uğraşarak emek verdiğim ilişkim sonunda bitti. Geçtiğimiz sene 2025’te nişan yapacaktık lakin ailesinin absürt isteklerinden dolayı nişanı ertelemek zorunda kaldım. Çünkü maddi olarak beni çok zorlayacaktı. Sonrasında yollarımızı ayırdık, bir ay bile geçmeden yine konuşmaya başladık, son bir senedir böyle ayrılık barışmalı git gel bir ilişki vardı. En son 2,5 ay önce benden ayrıldı. Sonrasında ben işim için kurs falan gördüm, bu sürede hem o kendisini hem de ben kendimi dinleyeyim diye iletişime geçmedim. Sonrasında bana artık olmayacağını ve bittiğini söyledi. Etimle kemiğimle çabaladım, dört sene buhar olup uçtu gitti.

Dört sene emek verdiğim ilişki bir anda bitince bu aşkı gerçekten bırakmalı mıyım?
Cevapla