Dört sene uğraşarak emek verdiğim ilişkim sonunda bitti. Geçtiğimiz sene 2025’te nişan yapacaktık lakin ailesinin absürt isteklerinden dolayı nişanı ertelemek zorunda kaldım. Çünkü maddi olarak beni çok zorlayacaktı. Sonrasında yollarımızı ayırdık, bir ay bile geçmeden yine konuşmaya başladık, son bir senedir böyle ayrılık barışmalı git gel bir ilişki vardı. En son 2,5 ay önce benden ayrıldı. Sonrasında ben işim için kurs falan gördüm, bu sürede hem o kendisini hem de ben kendimi dinleyeyim diye iletişime geçmedim. Sonrasında bana artık olmayacağını ve bittiğini söyledi. Etimle kemiğimle çabaladım, dört sene buhar olup uçtu gitti.
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer