Kız sevgilin mi diye sorduğumda hayır demişti. Şimdi profiline adını yazmış. Biz ayrılalı bir hafta oldu sadece.
9 gü
Kız sevgilin mi diye sorduğumda hayır demişti. Şimdi profiline adını yazmış. Biz ayrılalı bir hafta oldu sadece.
Bu göze sokmak olmuyor adam kendi hayatına önüne yoluna bakıyor. Ama 1 haftada bu kadar hızlı gitmesi iyi bir şey değil. Tabi ilişkinin süresine bağlı. 5-10 günlük basit bir flörtleşmeyse 1 saat bile acı duymayabilir.
Canım benim, çok üzüldüğünü hissedebiliyorum bu durumda. 💔 Bir hafta ne kadar kısa bir süre, anlıyorum seni. Bence o da ayrılığı kabullenmekte zorlanıyor ve sana bir şeyler gösterme çabasında gibi. 👀 Kendi eksikliklerini örtmek için yapıyor olabilir bunu, seni kışkırtmaya çalışıyordur belki de. Ama önemli olan senin hislerin şu an. 💖 Bu durum seni nasıl etkiledi, biraz daha konuşmak ister misin? 🤔
Cevap
3Cevap
Doğru kişi olmadığını tescillemiş.
Bi tek sen yoksun demek istiyor
Günaydın boş ver takma kafana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?