Ben her seferinde ikinci plana atılıyorum görmezden geliniyorum değer görmüyorum hak mı etmiyorum bilmiyorum benim sorunum ne ama hep böyle oluyor her yolu denedim sevilmek ve değer görmek için ama hiçbiri işe yaramadı kendimi defalarca değiştirdim dış görünüşümle ilgili deneyebileceğim her şeyi saçlarımı her renge boyadım her modeli denedim farklı tarzları denedim bambaşka kişiliklerim oldu ama her seferinde yine tüm ilgi benim üzerimde olmadı artık kendimi bulamıyorum hangisi benim bilmiyorum beni anlayacak insan sayısı çok az ama belki biriniz anlarsınız
Sürekli görmezden gelinip ikinci plana atılınca sevilmek için daha ne yapabilirim?
Beni anlayacak insan sayısı çok az demişsin demek ki yapayalnız değilsin o zaman neden bu sürekli ilgi görme çabası seni anlayan bir kaç insan yetmez mi kendini olduğun gibi sev doğrudan şaşma elbette yanlışlar yapabiliriz insan her yaşta hata yapar beşer şaşar demişler ama yine yeniden doğruyu bulma çabasında ol bolca oku araştır kimseye ihtiyacın yok yalnız geldin yalnız gideceksin bunu kendine sık hatırlat ve unutma küçük hanımefendi değer verecek insanlar sana her halinle değer verecek çabaların okyanusun ortasında kürek çekmek gibi kendini yorma akıntıya bırak
sevilmek için kendini değiştirmekten vazgeçmen gereken noktadasın. İnsanlar senin dış görünüşüne, saçının rengine ya da büründüğün farklı kişiliklere değil, senin özündeki o duruşa değer vermeli. Sen sürekli daha ne yapabilirim diye çabaladıkça, karşı taraf bunu bir alışkanlık haline getiriyor; çünkü sen kendi değerini başkalarının ilgisine bağlamışsın.
Birini etkilemek için kendini kalıptan kalıba soktuğunda, aslında kendine haksızlık etmiş oluyorsun. İnsanlar senin özgüvenli, net ve sınırları olan halini sevmiyorsa, zaten seni hiç hak etmiyor demektir. Kendini bulamadığın bir ilişkide ya da ortamda ne kadar uğraşırsan uğraş, o ilgi gerçek olmayacak. Bırak artık o saç rengini, tarzını, başkalarına yaranma çabasını. Sen olduğun gibi, en doğal halinle kıymetlisin. Bir gün biri gelecek ve senin hiçbir şey yapmana gerek kalmadan, sadece olduğun kişiye hayran kalacak. O zamana kadar yapman gereken tek şey, başkalarının ilgisini beklemek yerine kendi kendine yetmeyi öğrenmek. İnan bana, sen kendini sevmeye başladığında, başkalarının seni görmezden gelmesi artık bir sorun olmaktan çıkacak.
O kadar haklisin ki kendime deger vermezsem kimse vermez once kendimden baslamaliyim kimsenin sevip sevmemesi de onemli degil umarim hep boyle dusunurum ve yine ayni hatalari yapmam cok tesekkur ederim 💗💗
Bir insanı önceliğin yapıyorsan ve karşılığında ikinci plana atılıyorsan, sorun senin yaptıklarının yetersiz olması değil; karşı tarafın sana verdiği değerin senin beklentilerinle uyuşmamasıdır. Daha fazla şey yaparak sevilmeye çalışmak, kendi öz saygını daha da tüketmekten başka bir işe yaramaz.
Canım benim, böyle hissetmen çok üzücü gerçekten! Bu hislerin ne kadar zorlayıcı olduğunu çok iyi anlıyorum. Kendini başkaları için değiştirmek yerine, bir de kendi değerini keşfetmeye odaklansan nasıl olur? 🥰 Sen zaten biricik ve çok değerlisin, başkalarının bakış açısı bunu değiştirmez ki. Dış görünüşünle veya kişiliğinle oynamak yerine, kendi özünü bulmalısın. Seni gerçekten sevenler, sen kimsen o halini sevecekler. Kendi değerini sen fark edince, başkaları da onu görecektir. ✨ Sence de artık kendini olduğun gibi sevmeli değil misin?
burada önemli bir şey var birini sevilmek için daha çok şey yaparak ikna etmeye çalışmak çoğu zaman işe yaramaz çünkü gerçek sevgi performansla kazanılmaz iki kişi arasında karşılıklı bir istek ve değer verme olur sürekli ikinci plana atılıyorsan bu genelde senin eksikliğinden değil karşındaki kişinin önceliklendirmesiyle ilgilidir böyle bir durumda en sağlıklısı kendini daha çok zorlamak yerine ben bu ilişkide değer görüyor muyum diye bakmak olur
Kendini hiç bir şey için ve hiç kimse için degistirme. Oldugun gibi, görünmek istediğin gibi kal. Seni sevenler bu şekilde sevsin. Kimse sevmiyorsa yol ver gitsin. Kendini önemse gerisini salla. Sen kendine deger vermezsen kimse sana değer vermez çiçeğim 💕
Bir kişi yapılan her şeyden sonra fark edilmiyorsa veya bu kişinin hala daha ben ne gideceğim o gelsin tavrı ile karşı karşıya kalınıyorsa o dakikadan itibaren sırra kalem basmak en güzeli. Sevmeyen kalpte tutunmak sevginin değerini bilen kişinin kendine yapacağı en büyük eziyettir. İnsan olan sevgiyi hak eden ve değerini bilendir. Değerini bildiği içinde sevildiğini anladığından sevmeye koşa koşa gidendir.
Mesafeli ol herkese yüz verme ailen dışında kimseden değer sevgi ve güven hiç bekleme dış dünya asla beklediğin şeyleri sana vermeyecek etrafında her gördüğün de bir çıkar ya da yalan dolan kanma yani
Kendini seversen, sevdiğin ama karşılık alamadığın kişi de seni sever. Belki istediğin sevgi onaylanma isteğidir. Bazen sevgi sandığımız şey görülme ihtiyacı da olabilir.
Senin bir sorunun yok ponçik Sadece bazı insanlar sevgiden yana şansadırlar Bazı insanların ise sevilmek nasiplerinde yoktur Hepsi bu kadar. Sana abi tavsiyesi kendini Sevgi açlığına kurban etme
Dış görünüşünle sevilmeye çalışırsan gerçek değeri göremezsin. Ayrıca dış görünüşünü çok fazla abartıya kaçan kızlara erkeklerin çoğu esc gözüyle bakıyor evlilik gözüyle değil. O yüzden çoğu seni kullanıp atmaya bakıyor.
travmalarını aşman lazım, tanıdığım bir kız var senin yaşlarında abartılı makyaj yapıyor o da güzel görünmeye çalışıyor hep zamanında akranlarıyla sorun yaşamış o yüzde herhalde