Hiç sevilmemek, ilgi görememek bu kadar yıpratırken ne yapmalıyım?

Her girdiğim ortamda buradan biri benden hoşlanır mı düşüncesi beni mahvediyor istemsiz bunları düşünüyorum

Bu şey değil biri beni sevsin sonra diğeri de sonra her ortamda biri sevsin değil

Çünkü hiçbir ortamda beni seven yok

Hayatımda hiç çıkma teklifi almadım hiç sevilmedim diyebilirim iki sevgilim oldu biri kullandı aldattı ikincisi zaten saçma sapan uzak mesafeden sosyal medyadan tanıştığım bir ilişkiydi

Sonra hep buralarda ilgi sevgi aradım yok istemiyorum ama derdim ilgi değil şu an istesem KS den olsun başka yerden ilgi bulunur ama sahte hepsi

Ben çok yoruldum sevilmek istiyorum biri de beni sevsin istiyorum bir kez de

Biri bana bakıyor gibi geliyor en küçük sinyalleri bile algılıyorum sonra bakıyorum ki boş çıkıyor

İlla sevilmek değil de ne bileyim hiç mi kimse beni umursamaz her hevesim mi boş çıkar her zaman boşa mı hayal kurar bir insan

Bilmiyorum içimi dökebildim mi

Umarım anlamışsınızdır beni

Hiç sevilmemek, ilgi görememek bu kadar yıpratırken ne yapmalıyım?
Cevapla