İlgisizliğine çok üzülüyorum, beni sevmesi ve bağlanması için ne yapmalıyım?

Ben yazmasam yazmıyor yazsa da ona bile gec dönüyor. Anlasin diye bende gec dönüyorum bir iki gün kendimi uzak tutuyorum direkt söylüyorum işlemiyor. Bu mesajimi da saatlerdir görmüyor

İlgisizliğine çok üzülüyorum, beni sevmesi ve bağlanması için ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
şöyle: biz flört tarzı bir ilişki yürüttük bir iki ay. çok ilgiliydi. sonra ben hayatımda bir ikinci kişiyi daha kaldıracak biri değilim, uzun vadede evlilik niyetim de yok dedi. seni değil kimseyi istemiyorum psikolojik şeylerden ötürü vs. uzun uzun açıkladı. lütfen konuşmayı kesme bu durumda bunu kaldıramam dedi. neyse bir ay daha arkadaş gibi devam ettik ve her gün biraz daha ilgisini azalttı. ama ben dayanamıyorum, bir buçuk seneye dayanıyor tanışıklık. yapamıyorum
İlgisizliğine çok üzülüyorum, beni sevmesi ve bağlanması için ne yapmalıyım?
Cevapla