Sevdiğim adamla severek ayrılmak ihanet mi, yoksa kendimi korumak mı oldu?

Çok yeni, daha 7 aydır beraberiz, farklı şehirlerdeyiz, 1 hafta beraber vakit geçirebildik sadece ama gelmeden sevgili olmuştuk. Tam hayallerimdeki gibi biriydi, çok seviyorum, hâlâ gönlümü almayı da biliyordu, çok güzel anlaşıyorduk. Benim hatam olduğunda da ben aynı şekilde yapıyordum. Gelecekle bir hayalimiz yoktu, hep o aklıma soktu. Buluştuktan sonra ilgimiz daha arttı zaten, 4/4'lük tük, gün geçtikçe daha çok seviyordum ama son zamanlarda beni çok zorladı, kalbimi çok kırdı, kelimeleri çok incitti. En son bir matineye gittim, sanatçıya not verdim, okudu, o da örn: Ali Ayşe seninle evlenmek istiyor diye okudu, o videoyu attım, orada köprü başta ben istemez miyim yuvam olsun falan dedi, sonra aradı olmayacağını söyledi, evlenmeyecekmiş, ben de evlenmeyeyim, ömrümüzün sonuna kadar böyle yaşayalım mış, beni sevdiğini ama ilerisi olmayacağını, zaten kimseye güvenmediğini söyledi ki ben ona asla yalan söylemedim, ihanet etmedim. Bir daha konuşmadık, önceki gece alkol almıştım biraz, onun etkisiyle aradım niye böyle yaptın diye, ben beni sevmen için hiçbir şey yapmadım, bir günaydın yazıyordum sana şiirli, onun haricinde hep nasılsın, napıyorsunla geçiyordu günlerimiz dedi, sanki ben kafamda kurmuşum gibi. Sonra yine oluru yok ama seni çok seviyorum dedi, akışına bırakalım dedi. Dün de hiçbir şey yokmuş gibi konuştu ama canım çok yandı, mantıklı düşündüm, kendimi çok yıprattım, o da seviyordu ama bugün silme kararı aldım. Sabah mesaj atmış 6 buçukta, ben de silmiştim, ne oldu falan dedi, konuştum ben de biraz, aradıklarını görmedim, yazıştık. Ben yokum artık dedim, pişman olup özür dileme sonra dedi, tuhaf mısın falan dedi, sonra da uzatmadı, neyse sen kararını vermişsin dedi, o da sildi numaramı. Gelmez değil mi geri, beni buna mecbur bıraktı çünkü hep bir yalan dolan vardı ama çok seviyorum, şimdiden çok özlüyorum.

Sevdiğim adamla severek ayrılmak ihanet mi, yoksa kendimi korumak mı oldu?
Cevapla